Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jak se lépe učit v každém věku

16.2.2006 

V dnešní době již víme, že učení není jen záležitostí počátečních stádií našich životů a školních lavic. Je to celoživotní proces. Článek proto přináší několik rad, jak se lépe učit.- Mějte na paměti,…

Článek v rámci předplatného icon Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

15.2.2006 

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti zákazníků. Tvrdil, že zaměřit se na udržení zákazníka je třeba z pěti důvodů získávání nových zákazníků je nákladné,…

icon Jak řídit bezdrátové technologie

15.2.2006 

Bezdrátové technologie se rychle stávají nezbytnou součástí podnikání malých i velkých firem. Studie potvrzují, že firmy využívají bezdrátové komunikátory a další bezdrátové technologie ve větší míře,…

Článek v rámci předplatného icon Zbavte se prodejního jazyka

15.2.2006 

Většina lidí bere jako samozřejmost spontánní a přirozenou komunikaci s přáteli, životními partnery, příbuznými a dalšími osobn&…

Článek v rámci předplatného Co dělat proti stresu?

14.2.2006 

Stres je nevyhnutelnou součástí lidského života. U určité míře je prospěšný a dokonce nutný, v přílišné intenzitě se však podepisuje na kvalitě našich životů a zdraví. Pro snižování stresu je…

icon Blog jako komunikační kanál

14.2.2006 

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je založení diskusního fóra na firemních webových stránkách, založení blogu nebo poskytnutí prostoru pro založení blogů věrným…

Otevřená pracoviště škodí zdraví

14.2.2006 

Otevřené pracovní prostory jsou prokletím mnoha zaměstnanců. Chybějící stěny někdy pomáhají dozvědět se o kolezích a jejich blízkých takové intimnosti, které ani vědět nechceme. Znamená to určitou…

icon Internetový obchod rychle roste

13.2.2006 

V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se vzestupný trend očekává i v…

icon Jak na románky na pracovišti - rady pro zaměstnance i šéfy

13.2.2006 

Na pracovišti se vám může stát, že naleznete toho pravého pro svůj život ve vedlejší kóji. Intimní vztahy na pracovišti však mohou skončit také katastroficky. Článek přináší několik rad…

icon Držte si odstup

13.2.2006 

Americký hokejový tým Detroit Red Wings propustil v červenci 2005 dlouhodobého trenéra Dava Lewise. Nikoho by to nepřekvapilo, kdyby ho nestálo místo jeho přílišné přátelství s hráči. Lewis byl rozený…

icon Jak se chovat při videokonferenci

13.2.2006 

Díky dokonalejším a levnějším technologiím přibývá společností a manažerů, využívajících videokonferencí při komunikaci na velké vzdálenosti. To, jak se budete při videokonferenci prezentovat, tak…

Kdo si hraje, je výkonnější

10.2.2006 

Většina firem zakazuje zaměstnancům, aby si v pracovní době hráli hry. Domnívá se, že tím zaměstnanci jen ztrácejí čas. Existuje však odborný termín produktivní flákání. Výzkumy potvrzují, že hraní…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé nevědí, co zaměstnanci chtějí

10.2.2006 

Listopadová studie americké personální společnosti Spherion Corp. doplnila řadu podobných výzkumů, které prokazují existenci výrazného rozdílu mezi tím, co si zaměstnavatelé myslí, že chtějí…

Výhody pro partnery zaměstnanců

10.2.2006 

Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci 2.

10.2.2006 

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory. Můžeme hovořit i o reputaci směrem k masmédiím, rodinným příslušníkům nebo vůdcům veřejného mínění. Dobrá reputace znamená pro…

Výpis 93769390 z celkem 11105