Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Mikeš: Zlatý věk reklamy skončil

3.2.2006 

Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro Hospodářské noviny o reklamě nejen v České republice. Na otázku, proč jako jedna z nejvýznamnějších osobností českého…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Jazyky firmám na míru

2.2.2006 

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností…

Článek v rámci předplatného icon Pohlednice v marketingu

2.2.2006 

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo obchodům. Nejsou ničím novým a na první pohled nemusejí vypadat příliš skvěle, ale opravdu fungují,…

Produktivita znamená pracovat chytře, ne déle

2.2.2006 

Pracovat chytře a produktivně znamená dosáhnout stejných výsledků v kratší době. Nejde tedy o to, pracovat déle, jak se mnozí domnívají. Je třeba změnit některé přístupy k práci. Pokud chcete být…

Zakázali vousy! Co přijde příště?

2.2.2006 

Redaktor britského listu The Guardian Andrew Shanahan se zamýšlí nad tím, jak soudobá kancelářská politika v jeho zemi nepodporuje vousy. Sám je totiž zastáncem názoru, že knír nebo bradka jsou mužné…

Změna kariéry neznamená pálení mostů

2.2.2006 

Při změně zaměstnání je vyhledání správné nové firmy a prostředí pouze polovinou úspěšné bitvy o chytrou změnu kariéry. Velice důležité je také správně odejít ze stávající firmy. Měli byste si dokázat…

icon Vzděláváním proti konkurenci

1.2.2006 

Úroveň znalostí zaměstnanců stále výrazněji ovlivňuje konkurenceschopnost firem. Firmy by proto měly věnovat větší pozornost výběru a kvalitě jejich vzdělávání. Je třeba mít na paměti, že jde o…

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

Článek v rámci předplatného Diskriminace těhotných přetrvává

31.1.2006 

Průzkum více než stovky členů Britské náborové a zaměstnanecké konfederace (REC) odhalil, že stále existuje řada projevů diskriminace vůči těhotným ženám nebo matkám s malými dětmi. 75 procent…

Článek v rámci předplatného icon Marketing jako proces

31.1.2006 

Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na procesy. Výstupy konkrétních marketingových procesů jsou pak využitelné v navazujících článcích hodnototvorného procesu ve firmě.…

Článek v rámci předplatného Když mentor odchází

31.1.2006 

I když referenční programy bývají velice úspěšným nástrojem náboru a většina takto přijatých zaměstnanců se ukáže jako produktivní, věci se mohou zásadně změnit, jakmile se z firmy rozhodnou odejít…

Zelený a červený kruh mezd

31.1.2006 

Je možné, aby někteří zaměstnanci v jedné firmě dostávali nižší plat, než je stanovené platové rozpětí? Co by měla firma dělat, když zjistí, že některý ze zaměstnanců spadá pod minimální nebo…

icon Stav IT v českých firmách

30.1.2006 

Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil současný stav v oblasti IT v českých firmách. Výzkum probíhal v období srpen až září 2005 jako…

Výpis 94069420 z celkem 11105