Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon E-Newslettery a síla změny

30.1.2006 

Řada firem má problém s tím, že nabízí několik e-mailových newsletterů zdarma, k pravidelnému odebírání se však registruje jen malé procento lidí. Článek popisuje několik možných řešení s jejich…

icon Přemýšlejte kaleidoskopicky

30.1.2006 

Vyšší manažeři dnes čelí výzvám, které označují za komplikované, vzájemně propojené a neustále se měnící. Jakýkoli nový model vůdcovství by proto měl brát tuto realitu v potaz. Odborníci z amerického…

Článek v rámci předplatného icon Pět chyb propagačních dopisů

27.1.2006 

Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce k akci. Měl by přilákat pozornost, takže musí být příjemný a zajímavý. Stručně řečeno by měl mít stejné kvality jako…

Článek v rámci předplatného Lídři postrádají kritické dovednosti

27.1.2006 

Třetina vůdců z celého světa nemá potřebné dovednosti pro to, aby pomohla svým organizacím dosáhnout obchodních cílů. Odhalila to studie mezinárodní konzultantské společnosti DDI. HR vůdci ze 42 zemí…

Článek v rámci předplatného Nevidíte, že pracuji?

27.1.2006 

Práce z domova může být pro mnohé rodiče výhodná. Mohou mít více času na děti, být pružnější. Na druhou stanu však také zjistí, že práce z domova zahrnuje nečekané překážky. Nebude to nikdo jiný než…

icon Co skrývají moravská vína

26.1.2006 

Termín moravská vína neznamená jen geografické označení původu, ale i charakteristické znaky zejména bílých vín z území jižní Moravy. Jde především o zrale a šťavnatě chutnající kyseliny, bohaté…

Článek v rámci předplatného icon Kontextová reklama jede

26.1.2006 

Obliba používání kontextové reklamy na internetu roste. Tato reklama se zobrazuje na základě obsahu konkrétních stránek, čímž míří na specifické klienty. V České republice se uplatňuje již jeden rok.…

icon Naučte se přijímat kritiku

26.1.2006 

Přijímání kritiky je důležitou součástí vůdcovství. Řada vůdců ji však přijímat neumí. Kdyby například bývalá ředitelka společnosti Hewlett-Packard Carly Fiorina naslouchala svému týmu namísto toho,…

icon Efektivní vůdcovství - kolektivní přístup

26.1.2006 

Tradiční pohled na vůdcovství se zaměřuje na jednotlivé osoby ve vyšších pozicích a individuální talent. V současné době je však tento pohled třeba změnit na chápání vůdcovství jako kolektivní…

Cizí jazyk pro obchodní účely

25.1.2006 

Pokud mluvíte cizím jazykem, jste schopni porozumět i širšímu kontextu kultury dané jazykové oblasti. Zejména v obchodních vztazích pak platí, že čím více rozumíte potřebám a požadavkům druhé strany,…

Malými kroky ke změně kariéry

25.1.2006 

Pro řadu lidí je obtížné udělat změnu v kariéře, protože se domnívají, že jde o příliš velký krok. Můžete ale začít i malými kroky, které vás dovedou k profesionálnímu postavení podle vašich představ,…

Haló, volá výplatní páska

25.1.2006 

Telefon je komunikační nástroj, který je běžnou součástí našich životů i práce. Je proto důležité umět s ním efektivně zacházet, zejména dnes, kdy objem telefonátů stále narůstá. Firmy a zaměstnanci…

icon Co pro vás marketing neudělá

25.1.2006 

Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš byznys. Na druhou stranu však neumí vyřešit všechno. Článek popisuje pět věcí, které marketing zajistit nedokáže.- Marketing…

Článek v rámci předplatného icon Překvapení rozvíjející se čínské ekonomiky

24.1.2006 

Existují dva odlišné pohledy na Čínu a její rozvíjející se globální identitu. Někteří odborníci se domnívají, že nejpozději do roku 2030 bude vedoucí světovou ekonomikou. Skeptici hovoří o tom, že…

Článek v rámci předplatného icon Čas začít s marketingem 3.

24.1.2006 

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak marketingový mix. Ten zahrnuje výrobek (produkt), cenu (price), místo (place) a propagaci (promotion). Někteří autoři hovoří ještě…

Výpis 94219435 z celkem 11105