Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Top 10 úspěšných IT strategií pro malé a střední firmy

11.11.2005 

IT je záležitostí strategie. Ve stejnojmenné knize to alespoň popisuje Američan Richard Skinner. Zaměřil se na taktické rady pro oddělení informačních technologií malých a středních firem. Článek…

icon Zelený i modrý pro vůdce dobrý

11.11.2005 

Vůdcovství je velice náročné. Vůdcové si totiž často nevybírají své týmy, naopak je dědí po svých předchůdcích, takže nastávají situace, kdy se tým v dané problematice pohybuje déle a ví daleko víc…

icon Co měli společného nejlepší prezidenti USA

11.11.2005 

Jako poradce čtyř amerických prezidentů měl David Gergen možnost zblízka sledovat vůdcovství na nejvyšší úrovni. Viděl odlišné osobnosti a neslučitelné politické kroky, úspěšná působnost v Oválné…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

11.11.2005 

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si kvalitní pracovní sílu je stále velice obtížné. Dobrý operátor zákaznického střediska by měl nejen…

Co přináší novela zákoníku práce

10.11.2005 

Návrh nového zákoníku práce více odpovídá potřebám zaměstnavatelů a zaměstnanců. Narozdíl od dosavadní podoby zákoníku podporuje zásadu co není zakázáno, je dovoleno. Přichází například s rozšířením…

Proč se stát mentorem

10.11.2005 

V průběhu života hrajeme různé role. Řadu z nich si nevybíráme, jelikož jsou součástí naší dospělosti. Z plnění všech našich rolí můžeme být zaneprázdnění a unavení, existuje však jedna role, kterou…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat konkurenční výhodu

10.11.2005 

Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají vedoucí místo na příslušných trzích. Ti mají výhodu v možnosti určování cen, známých značkách, kontrole distribučních kanálů…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se vám dočasní zaměstnanci?

10.11.2005 

Bylo by pro vaši firmu přínosné najmout dočasný personál? Článek shrnuje pro i proti. Možná zjistíte, že vám toto opatření může vyhovovat nebo se bude hodit pro vaše budoucí záměry.Mezi výhody…

icon Na cestě k asertivitě

9.11.2005 

Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a čekat, že přijde sama. První možnost je příkladem asertivity stojíte si za svým právem bez toho, abyste…

Článek v rámci předplatného icon Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

9.11.2005 

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že nic nestojí, ale naopak dokáže i přinést zisky na konkurenčních trzích. Řada firem se však snaží dělat…

icon Vůdcovská přítomnost

9.11.2005 

I lídři s inovativními myšlenkami a velkými záměry mohou selhat. Často je to z jednoduchého důvodu nedokáží komunikovat o tom, co je pro ně důležité způsobem, který je důležitý pro ostatní. Chybí jim…

Článek v rámci předplatného icon Zdarma k novým zákazníkům

8.11.2005 

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve, než začnete prodávat. Výhodu mají bezesporu velké firmy, které mohou do získávání nových zákazníků…

Proč se učit cizím jazykům?

8.11.2005 

Existuje celá řada důvodů, které nás vedou ke studiu cizích jazyků. Uvědomme si, že neexistuje žádný špatný důvod ani žádný špatně zvolený jazyk. Naši schopnost učit se cizímu jazyku ve skutečnosti…

Vánoce a zvýšená potřeba motivace zaměstnanců za dveřmi

8.11.2005 

Blíží se vánoční svátky a s nimi stres v podobě nakupování dárků, posílání přání, večírků, výzdoby, rodinných povinností a tak dále. Je na čase, aby se zaměstnavatelé začali starat o to, jak zachovat…

Článek v rámci předplatného Jak správně poskytovat negativní zpětnou vazbu

8.11.2005 

Poskytování negativní zpětné vazby má svoji důležitost, zároveň však také svá pravidla. Nikdy to není jednoduché, ale i negativní skutečnosti se dají sdělovat tak, aby to dotyčnému nebylo nepříjemné.-…

Výpis 96019615 z celkem 11105