Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

icon PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

1.11.2005 

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá označována jako součást marketingové komunikace. Nejde však pouze o manažerskou disciplínu, ale všeobecnou, protože se dotýká všech…

Článek v rámci předplatného Správná výhoda, nebo jen nový trend?

31.10.2005 

Nepohodlné boty dokáží člověku rychle zkazit den. Často si boty vybíráme podle nejnovější módy, úspěšné značky nebo levné ceny. Pokud však špatně padnou, brzy budeme svého nákupu litovat. Totéž platí…

Článek v rámci předplatného icon Měříme spokojenost zákazníků

31.10.2005 

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu, prostřednictvím pošty, internetových stránek nebo e-mailu. Problém těchto řešení však spočívá v tom, že jsou…

Článek v rámci předplatného Jak číst řeč těla uchazečů o zaměstnání

31.10.2005 

Všichni komunikujeme řečí těla, většinou podvědomě. Zatímco slovy můžeme lhát, tělo téměř nikdy nelže. Schopnost rozumět řeči těla je velká výhoda například při pracovních pohovorech. Můžete pak…

icon Jak se stát Mistrem vína

27.10.2005 

Master of Wine (MW) je nejprestižnější titul, jehož je možné dosáhnout mezi znalci vína. Není to však jednoduchá ani levná záležitost. V současné době je na celém světě 284 držitelů tohoto titulu.…

Článek v rámci předplatného Klíčové prvky ergonomického školení

27.10.2005 

Školení je kritickým prvkem úspěšného firemního ergonomického programu. Klíčové součásti tvoří identifikace rizik, snižování rizik, ověřování snižování rizik, řízení úrazů a udržitelnost programu.…

Článek v rámci předplatného icon Pět mýtů internetového marketingu profesionálních služeb

27.10.2005 

Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing maloobchodních produktů nebo anonymních obchodních služeb. Konzultační služby nelze propagovat stejně jako web hosting, podobně…

Úloha rodného jazyka při studiu angličtiny

26.10.2005 

Studie za studií potvrzují, že existuje silná korelace mezi gramotností v rodném jazyce a angličtině, jakožto studovaném cizím jazyce. Aspekty, jako je výslovnost nebo plynulost, jsou v různých…

icon Kupředu a růst

26.10.2005 

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových ředitelů jej však stále vidí pouze jako sumu reklam, propagací, obchodních výstav apod. A jelikož zároveň nedokáží ukázat…

Článek v rámci předplatného Jak poskytovat pozitivní zpětnou vazbu

26.10.2005 

Reakce manažera na to, že zaměstnanec udělá nějakou chybu, na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Pochvala za dobře vykonanou práci však často chybí. Poskytování pozitivní zpětné vazby je přitom velice…

icon Teleshopping v krizi

25.10.2005 

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším roce své působnosti v České republice. Svou roli v tom hrají častější kontroly České obchodní inspekce, plánované zrušení…

icon Na co školení?

25.10.2005 

Projektové týmy se při implementování technologií datových skladů dopouštějí zásadní chyby, když si neuvědomují důležitost odborného školení. Nedokáží pak využít plného potenciálu skladování firemních…

icon Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

25.10.2005 

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá tlak na to, aby se s menším…

icon Jak vést dialog se zaměstnanci

25.10.2005 

Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš příjemně, když by s vámi měli hovořit o svých problémech. Očekávané pomoci od vašich nadřízených se vám…

Výpis 96319645 z celkem 11105