Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Rozvoj není jen pro nejlepší zaměstnance

12.10.2005 

Vzdělávání a rozvoj vyššího managementu je pro mnoho firem samozřejmostí. Méně samozřejmý už je však rozvoj zaměstnanců na nižších postech. Zaměstnavatelé by si proto měli uvědomit, že rozvoj není jen…

Anglická slovíčka zábavně a efektivně

12.10.2005 

Studentům angličtiny jakožto cizího jazyka poměrně dlouho trvá, než se naučí dobře číst. Nejde o to, že by měli problém se čtením. Ve svém jazyce čtou bez problémů. V angličtině jim pouze chybí…

icon Nerozhodnost škodí

11.10.2005 

Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě. Typickým příkladem je strach oznamovat nepopulární rozhodnutí, jako je propouštění nebo pokutování…

Článek v rámci předplatného icon Trendy přímého marketingu

11.10.2005 

Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se zaměřil na priority firem v oblasti cílených marketingových programů. Studie, která analyzovala více než 30 aspektů přímého…

icon Vnitřní vůdce

11.10.2005 

Většině manažerů se v době změn honí hlavou myšlenky jako zůstat v klidu, nedávat najevo nervozitu či ukázat, kdo je šéf. Nejefektivněji však zvládnou období změn, když se pozorně a upřímně zadívají…

Článek v rámci předplatného icon Desatero úspěšných obchodníků

11.10.2005 

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami. Článek je shrnuje do deseti bodů.- Jsou vytrvalí. Dokáží čelit překážkám, které se jim postaví do…

Článek v rámci předplatného Pracovních úrazů přibývá

10.10.2005 

Každý rok zemře na světě přibližně 2,2 milionu lidí na následky pracovních úrazů nebo nemocí z povolání. Dokládá to nová studie Mezinárodní organizace práce, která byla představena 19. září na 17.…

Extenzivním čtením ke studiu jazyka

10.10.2005 

Když člověk dobře zvládne svůj národní jazyk, je to významné i smutné zároveň. Smutné z toho důvodu, že si zvykl na určitá pravidla a…

Článek v rámci předplatného icon 5 mýtů zákaznické samoobsluhy

10.10.2005 

Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy a zákaznická střediska zavádějí agresivní samoobslužné procesy využívající internetových a telefonických technologií. Většina…

Článek v rámci předplatného icon Desatero marketingových hříchů

7.10.2005 

Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z marketingových auditů sedmi desítek obchodních firem, které byly prováděny přes patnáct let. Ukazuje, že marketéři musí čelit řadě…

icon Pět hlavních chyb IT projektů

7.10.2005 

Společnost Nucleus Research, která se zabývá výzkumem a poradenstvím v oblasti informačních technologií, vypracovala studii, v níž odhalila pět základních IT chyb, jichž se dopouštějí firmy. Studie…

icon Vůdcovství v dobách změn

7.10.2005 

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají autority, které je povedou silně a zároveň budou i zranitelní, radikální i otevření, nároční i soucitní. V…

Článek v rámci předplatného Aktiva jsou v kurzu

6.10.2005 

Velcí zaměstnavatelé v téměř každé průmyslové zemi vyžívají stále častěji pobídky v podobě firemních aktiv jakožto integrální součásti platů vedoucích pracovníků. Odhalil to celosvětový průzkum…

Rodičovská dovolená - inspirace z Norska

6.10.2005 

Skandinávské státy jsou známé svou progresivní rodinnou politikou. Konkrétní přístupy zahrnují zejména zajištění práva na péči o dítě, sdílený přístup k rodičovské dovolené, otcovskou dovolenou či…

Článek v rámci předplatného Chvalte a motivujte

6.10.2005 

Existují dvě věci, které lidé chtějí více než sex a peníze uznání a pochvala. Manažeři by si měli uvědomit, jak důležité je pochválit zaměstnance za dobře odvedenou práci. Otázkou zůstává, proč to…

Výpis 96769690 z celkem 11105