Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Blogy dobré i špatné pro byznys

18.9.2005 

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve svých blozích píší další lidé? I…

icon Interní komunikace je základ

18.9.2005 

Vnitrofiremní komunikace hraje zásadní roli v oblasti marketingových strategií. Čeští zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že právě tato složka může být rozhodující konkurenční výhodou i v boji o…

Článek v rámci předplatného icon Budování kontaktů jako marketingová strategie

18.9.2005 

Budování kontaktů je jedna z nejlepších cest k dlouhodobému vybudování výhodného byznysu nebo prodejního kanálu. Řada z nás si důležitost budování kontaktů uvědomuje, neví však přesně, jak se k němu…

Interní komunikace stále lepší

15.9.2005 

Zpráva Konsorcia pro efektivní komunikaci 2005, ustanoveného mezinárodní poradenskou společností Towers Perrin, potvrdila, že došlo ke zlepšení komunikace vyšších manažerů se zaměstnanci. Členské…

Angličtina jako odborný jazyk

15.9.2005 

Angličtina je celosvětovým a klíčovým jazykem ve všech oborech lidské činnosti, ať už jde o techniku, vzdělávání, politiku, kulturu, obchod nebo turistiku. Výuka by proto měla vycházet z metod, které…

Outsourcing nejen v roce 2005

15.9.2005 

Outsourcing je v poslední době velice diskutovaným tématem. V rozhovoru pro server Educity.cz hovořil o tomto moderním trendu prezident společnosti Meritas International Christopher Paul Johnson.…

Článek v rámci předplatného Jak přežít změnu kariéry

15.9.2005 

Změna kariéry může být stresující, zejména pokud máte v této oblasti málo zkušeností a nevíte, jak využít tento krátkodobý stres jako budoucí výhodu. Ať už se pro změnu kariéry rozhodnete sami, nebo…

Článek v rámci předplatného icon Když zákazník zuří

15.9.2005 

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se nedaří, řada lidí ztrácí kontrolu. Udržet emoce na uzdě a chovat se profesionálně není vždy…

Článek v rámci předplatného icon Pohlednice v marketingu

14.9.2005 

Pokud vaše marketingová strategie ještě nezahrnuje pohlednice, přehlížíte velice efektivní a nenákladný prodejní nástroj. Čl&…

icon 5 rad pro podnikatele, kteří propadají depresi

14.9.2005 

Podnikatelé často propadají depresím z neúspěšných začátků nebo projektů. Nejraději by se někde uryli před světem, který na ně působí krutým a nemilosrdným dojmem. To, že se vám nepodaří vydělat…

icon Jak myslet i jednat strategicky

14.9.2005 

Převedení strategického myšlení do konkrétních akcí bývá složité. Mezi nejčastější důvody patří neschopnost strategického zacílení při uvažování, problémy s propojováním konkrétních taktik se…

7 důvodů, proč se učit čínsky

13.9.2005 

Přemýšleli jste o studiu čínštiny? Možná vás nenapadlo, že existuje řada důvodů, proč se věnovat právě tomuto jazyku. V západním světě se s ním počítá stále více, vedle angličtiny zaujímá místo…

HR manažeři po Katrině neplaší

13.9.2005 

I když významné procento manažerů lidských zdrojů říká, že je hurikán Katrina přiměl ke změně firemních pravidel pro případ pohotovosti, větší procento změny nechystá. Ukázala to alespoň anketa na…

icon Pravda o programech zákaznické loajality

13.9.2005 

Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální zákaznické základny. Loajální zákazníci zaručí očekávané obchodní výsledky. Dokáží vzdorovat nabídkám konkurence, poskytují…

Sendviče si schovejte na svačinu

13.9.2005 

Slyšeli jste o sendvičové technice kárání zaměstnanců? Pravděpodobně ji sami využíváte. Jde o to, že zaměstnance před tím, než mu něco vytknete, nejprve pochválíte za něco jiného. Snažíte se takto…

Výpis 97369750 z celkem 11105