Blogy dobré i špatné pro byznys
Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve svých blozích píší další lidé? I…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve svých blozích píší další lidé? I…
Vnitrofiremní komunikace hraje zásadní roli v oblasti marketingových strategií. Čeští zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že právě tato složka může být rozhodující konkurenční výhodou i v boji o…
Budování kontaktů je jedna z nejlepších cest k dlouhodobému vybudování výhodného byznysu nebo prodejního kanálu. Řada z nás si důležitost budování kontaktů uvědomuje, neví však přesně, jak se k němu…
Zpráva Konsorcia pro efektivní komunikaci 2005, ustanoveného mezinárodní poradenskou společností Towers Perrin, potvrdila, že došlo ke zlepšení komunikace vyšších manažerů se zaměstnanci. Členské…
Angličtina je celosvětovým a klíčovým jazykem ve všech oborech lidské činnosti, ať už jde o techniku, vzdělávání, politiku, kulturu, obchod nebo turistiku. Výuka by proto měla vycházet z metod, které…
Outsourcing je v poslední době velice diskutovaným tématem. V rozhovoru pro server Educity.cz hovořil o tomto moderním trendu prezident společnosti Meritas International Christopher Paul Johnson.…
Změna kariéry může být stresující, zejména pokud máte v této oblasti málo zkušeností a nevíte, jak využít tento krátkodobý stres jako budoucí výhodu. Ať už se pro změnu kariéry rozhodnete sami, nebo…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se nedaří, řada lidí ztrácí kontrolu. Udržet emoce na uzdě a chovat se profesionálně není vždy…
Pokud vaše marketingová strategie ještě nezahrnuje pohlednice, přehlížíte velice efektivní a nenákladný prodejní nástroj. Čl&…
Podnikatelé často propadají depresím z neúspěšných začátků nebo projektů. Nejraději by se někde uryli před světem, který na ně působí krutým a nemilosrdným dojmem. To, že se vám nepodaří vydělat…
Převedení strategického myšlení do konkrétních akcí bývá složité. Mezi nejčastější důvody patří neschopnost strategického zacílení při uvažování, problémy s propojováním konkrétních taktik se…
Přemýšleli jste o studiu čínštiny? Možná vás nenapadlo, že existuje řada důvodů, proč se věnovat právě tomuto jazyku. V západním světě se s ním počítá stále více, vedle angličtiny zaujímá místo…
I když významné procento manažerů lidských zdrojů říká, že je hurikán Katrina přiměl ke změně firemních pravidel pro případ pohotovosti, větší procento změny nechystá. Ukázala to alespoň anketa na…
Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální zákaznické základny. Loajální zákazníci zaručí očekávané obchodní výsledky. Dokáží vzdorovat nabídkám konkurence, poskytují…
Slyšeli jste o sendvičové technice kárání zaměstnanců? Pravděpodobně ji sami využíváte. Jde o to, že zaměstnance před tím, než mu něco vytknete, nejprve pochválíte za něco jiného. Snažíte se takto…