Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Pružná pracovní opatření - nejčastější problémy

7.9.2005 

V roce 1973 zavedla společnost Hewlett-Packard jako první pružnou pracovní dobu na území Spojených států. Od té doby začala popularita pružných opatření stoupat. V loňském roce je mohlo využívat již…

icon Spolupracovat či nespolupracovat?

6.9.2005 

Britský Národní registr ekonomických subjektů provedl výzkum, ve kterém se zaměřil na obchodní partnerství. Výzkumu se zúčastnilo 106 spolumajitelů firem z východní Anglie, kteří formulovali základní…

icon Nevýděleční z kola ven

6.9.2005 

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů na obsluhu jednotlivých zákazníků…

Článek v rámci předplatného icon Jak na reference

6.9.2005 

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost podporu třetí strany. Už to nebudete jen vy, kdo bude o vašich produktech hovořit v superlativech. U reklamy všichni vědí, že…

Článek v rámci předplatného Rovnováha v nedohlednu

5.9.2005 

Americké firmy se zatím nedokáží vypořádat s vyrovnáním pracovních a osobních životů zaměstnanců, čímž riskují vyčerpání svých pracovních sil. Potvrdil to výzkum významné mezinárodní konzultantské…

Katrina odnesla tisíce pracovních míst

5.9.2005 

Hurikán Katrina za sebou zanechal stovky tisíc lidí bez práce s tím, že se do svých pozic vrátí až za dlouhé měsíce nebo také nikdy. New Orleans je téměř celý zatopený a odborníci hovoří o…

Štěstí přeje připraveným

5.9.2005 

Propouštění a restrukturalizace nemusejí být pro zaměstnance pokaždé konec světa. I nepříznivé situace lze zvládnout lépe, než se zprvu zdá. Existují určité předběžné signály o tom, že na pracovišti…

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

5.9.2005 

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o řízení celé zákaznické zkušenosti. Druhá část článku o řízení zákaznické zkušenosti popisuje dalších šest rad.- Zajímejte se o…

icon Rodinná pouta ztrácejí sílu

4.9.2005 

Tradiční britské rodinné firmy ustupují do pozadí. Britští podnikatelé nyní preferují spíše obchodní vztahy s přáteli než s rodinnými příslušníky. Potvrdil to výzkum společnosti Venture Finance.…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

4.9.2005 

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je nedostatek možností pracovního postupu. Dospěla k tomu alespoň studie americké společnosti Cutting Edge Information. Manažeři…

icon Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

4.9.2005 

Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném vystupování. Pravdou zůstává jen to, že ti, kteří tyto informace předávají druhým, mají z veřejných projevů stále strach.…

Bez matematiky do HR nelez

1.9.2005 

Někteří konzultanti odhadující budoucnost lidských zdrojů jakožto samostatné disciplíny nejsou příliš optimističtí. Manažeři lidských zdrojů budou podle nich muset výrazně zlepšit své dovednosti v…

Proč studovat cizí jazyk

1.9.2005 

Studium cizích jazyků je jednou z nejlepších cest k lepší kariéře a vyšší ceně na trhu práce. V dnešní době potřebujete využít každou výhodu, která se vám nabízí, abyste zůstali konkurenceschopní.…

Článek v rámci předplatného Nemít představu o platu? Nevadí!

1.9.2005 

Pouze tři procenta HR manažerů automaticky diskvalifikují uchazeče o zaměstnání, kteří na přímou otázku neodpovědí, jakou mzdu očekávají. Takový byl alespoň výsledek srpnového průzkumu na serveru HR.…

icon Bezpečnost na prvním místě

1.9.2005 

Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které navštěvují. Provozovatelé stránek však musejí nejprve získat důvěru zákazníků tím, že zavedou důkladná bezpečnostní opatření a…

Výpis 97669780 z celkem 11105