Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon E-maily, které zabodují

31.8.2005 

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv. Autoři to myslí dobře, digitální obálky přeplněné firemními logy, bannery a texty, které bijí do očí však…

Článek v rámci předplatného icon Loajalita se vyplatí

31.8.2005 

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na trhu, příliv zákazníků a referencí. Je však třeba zapamatovat si, že budování loajality je závisí na důvěře, pohodlí,…

Článek v rámci předplatného icon Proč více kanálů

30.8.2005 

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva marketingové kanály. Nyní zjišťují, že díky internetu a telekomunikačním technologiím je jich mnohem více. Řada firem přesto ještě…

Článek v rámci předplatného Na zaměstnance jako na zákazníky

30.8.2005 

Každý, kdo alespoň trochu nahlédl do základů obchodování ví, že je mnohem efektivnější udržet spokojenost současných zákazníků, než si hledat nové. Řada firem si však již neuvědomuje, že totéž platí o…

Hodíte se pro on-line vzdělávání?

30.8.2005 

On-line studium může být zábavný a hodnotný zážitek, není však pro každého. Dříve, než se rozhodnete studovat elektronickou cestou, měli byste se proto přesvědčit, zda je tento způsob vzdělávání pro…

icon Co byste měli vědět o BI

29.8.2005 

Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…

Článek v rámci předplatného icon Aby zákazník vydržel

29.8.2005 

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…

icon Jak na komunikační dovednosti

29.8.2005 

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…

Článek v rámci předplatného Zajistí peníze štěstí?

26.8.2005 

Autoři aktuální studie Pennsylvania State University říkají, že peníze a štěstí spolu souvisejí, ale pouze do určité míry. Psychologové potvrdili, že bohatší lidé považují kvalitu svého života za…

Interní komunikace - drby a odkládání

26.8.2005 

Každý zaměstnanec by měl vědět, co se děje v jeho firmě, jak si jeho zaměstnavatel stojí. V řadě případů se to však zaměstnanci nedozvídají od svých manažerů, ale zvenku. Podle nedávné studie…

icon Poznejte svého zákazníka

26.8.2005 

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…

Jak inspirovat zaměstnance

26.8.2005 

Rozhlédněte se kolem sebe. Jsou vaši zaměstnanci apatičtí, nebo plní energie? Vypadá to, že nemají o svou práci zájem, nebo pracují s využitím veškerého svého potenciálu? Většina zaměstnavatelů se…

icon Optimismus a realismus v obchodním plánování

25.8.2005 

Nejdůležitější funkcí obchodního plánu je vzbuzení zájmu investorů. Autoři obchodních plánů však musí být ve snaze dosáhnout tohoto cíle schopni určit správnou míru optimismu. Znamená to připravit…

icon Studie: Životní a obchodní partneři

25.8.2005 

Pohlaví společníků, jejich vztah a obor podnikání výrazně ovlivňují rozdělení kompetencí a styl řízení firem. K tomuto závěru dospěla ve svém výzkumu Životní strategie podnikatelek a podnikatelů na…

icon Manažerský průvodce cvičením

25.8.2005 

Cvičení vyžaduje úsilí. Pro řadu lidí však fyzický pohyb není tak náročný jako osvojení zdravých životních návyků. Vedoucí pracovníci, kteří pravidelně cvičí nám potvrdili, že je potřeba kreativity a…

Výpis 97819795 z celkem 11105