E-maily, které zabodují
E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv. Autoři to myslí dobře, digitální obálky přeplněné firemními logy, bannery a texty, které bijí do očí však…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv. Autoři to myslí dobře, digitální obálky přeplněné firemními logy, bannery a texty, které bijí do očí však…
Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na trhu, příliv zákazníků a referencí. Je však třeba zapamatovat si, že budování loajality je závisí na důvěře, pohodlí,…
Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva marketingové kanály. Nyní zjišťují, že díky internetu a telekomunikačním technologiím je jich mnohem více. Řada firem přesto ještě…
Každý, kdo alespoň trochu nahlédl do základů obchodování ví, že je mnohem efektivnější udržet spokojenost současných zákazníků, než si hledat nové. Řada firem si však již neuvědomuje, že totéž platí o…
On-line studium může být zábavný a hodnotný zážitek, není však pro každého. Dříve, než se rozhodnete studovat elektronickou cestou, měli byste se proto přesvědčit, zda je tento způsob vzdělávání pro…
Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…
Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…
Autoři aktuální studie Pennsylvania State University říkají, že peníze a štěstí spolu souvisejí, ale pouze do určité míry. Psychologové potvrdili, že bohatší lidé považují kvalitu svého života za…
Každý zaměstnanec by měl vědět, co se děje v jeho firmě, jak si jeho zaměstnavatel stojí. V řadě případů se to však zaměstnanci nedozvídají od svých manažerů, ale zvenku. Podle nedávné studie…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…
Rozhlédněte se kolem sebe. Jsou vaši zaměstnanci apatičtí, nebo plní energie? Vypadá to, že nemají o svou práci zájem, nebo pracují s využitím veškerého svého potenciálu? Většina zaměstnavatelů se…
Nejdůležitější funkcí obchodního plánu je vzbuzení zájmu investorů. Autoři obchodních plánů však musí být ve snaze dosáhnout tohoto cíle schopni určit správnou míru optimismu. Znamená to připravit…
Pohlaví společníků, jejich vztah a obor podnikání výrazně ovlivňují rozdělení kompetencí a styl řízení firem. K tomuto závěru dospěla ve svém výzkumu Životní strategie podnikatelek a podnikatelů na…
Cvičení vyžaduje úsilí. Pro řadu lidí však fyzický pohyb není tak náročný jako osvojení zdravých životních návyků. Vedoucí pracovníci, kteří pravidelně cvičí nám potvrdili, že je potřeba kreativity a…