Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kdo zastaví phishing?

27.7.2005 

Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní výzkum zaměřený na bezpečnost používání elektronické pošty, konkrétně narůstající problém šíření podvodných e-mailů (phishing).…

Bavíte se v práci dobře?

27.7.2005 

Kvality jako loajalita, energie, inteligence či tvrdá práce jsou běžnou součástí obecné představy o úspěšné kariéře. Často se však zapomíná ještě na jeden předpoklad, kterým je zábava na pracovišti.…

Článek v rámci předplatného Když se blíží vyhazov

27.7.2005 

Ztráta zaměstnání je velice nepříjemná zkušenost. Nemusí však být až tak tragická, pokud o možnosti propuštění budete vědět s předstihem a získáte tak možnost připravit se. Článek shrnuje několik…

Článek v rámci předplatného icon Jedna hlava lepší než dvě?

26.7.2005 

Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci popsali stohy papíru. Kdybychom to měli shrnout, odpověď by byla: ano, ale Ano: Obě tyto oblasti by měl řídit jeden člověk,…

icon Sociální identita ve vůdcovství

26.7.2005 

Sociální identita hraje podle závěrů amerického Centra pro kreativní vůdcovství zásadní roli v tom, jak manažeři dokáží vést ostatní. Rozumí se jí kombinace několika prvků, které dělí lidi do různých…

icon Co říkáte, i když to výslovně neříkáte?

26.7.2005 

Většina manažerů si uvědomuje, že jedním z nejdůležitějších prvků úspěchu v obchodním světě je efektivní komunikace, rámci organizace i mimo ni. Stejně tak jako existuje celá řada komunikačních forem,…

icon Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

26.7.2005 

Podle vyhledavače Google existují čtyři miliardy webových stránek. Téměř na každého člověka na naší planetě tak připadá jedna z nich. Když se vy dnes rozhodnete zřídit vlastní web, stále si myslíte,…

Článek v rámci předplatného icon Co Čech, to čtenář reklamního letáku

25.7.2005 

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští spotřebitelé řídí letáky obchodních řetězců. Letáky jsou podle jejich závěrů velice účinným reklamním…

Outsourcing benefitů nejčastěji z více zdrojů

25.7.2005 

Většina firem v USA outsourcuje alespoň některé součásti své administrativy týkající se zaměstnaneckých výhod. K tomuto závěru dospěl průzkum společnosti Watson Wyatt Worldwide, kterého se zúčastnilo…

Vše, co jste chtěli vědět o závodním stravování - 2. část

25.7.2005 

Druhá část článku o daňové problematice závodního stravování popisuje jednotlivé možnosti zaměstnavatelů konkrétněji. Když zaměstnavatel pronajme své zařízení jiné firmě a ta bude poskytovat…

Intrapreneurship - podnikání a úspěch uvnitř firmy

25.7.2005 

V teorii to dává perfektní smysl: Veďte své zaměstnance k tomu, aby přemýšleli jako podnikatelé neustále přicházeli s novými nápady pro vylepšení vašich produktů a služeb a budete méně zaskočeni…

Chcete rozumět zaměstnancům? Začněte nasloucháním

25.7.2005 

Martin Luther King řekl: Lidé spolu nevycházejí, protože ze sebe mají strach ; mají ze sebe strach, protože se navzájem neznají a navzájem se nezdají, protože spolu nekomunikují. Jakožto vůdce byste…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro úspěšný marketing

22.7.2005 

Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie, protože s nimi v minulosti měly problémy. Ve skutečnosti však nebyly problematické tyto strategie, ale jejich konkrétní…

icon Čím menší firma, tím větší zájem

22.7.2005 

Více než polovina britských zaměstnanců říká, že jejich šéfové nepodporují kreativitu a nové myšlenky. Ukazuje to alespoň aktuální výzkum společnosti Vodafone, který je již třetím v řadě výzkumů s…

Článek v rámci předplatného icon Když instinkt nestačí

22.7.2005 

Získávání a uchovávání zákazníků je pro firmy nepřetržitou výzvou. Existuje celá řada možných kroků a taktik, jak toho dosáhnout od zdokonalování produktů po lepší zákaznický servis. Množství těchto…

Výpis 98719885 z celkem 11105