Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Automatizace versus personalizace

19.5.2005 

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách, stiskněte prosím hvězdičku. Omlouváme se, ale stiskli jste nesprávné tlačítko. Pokud jste již unaveni z…

icon Z manažera vůdcem

19.5.2005 

Zeptejte se kohokoli, jestli je rozdíl mezi manažerem a vůdcem a pravděpodobně se dozvíte, že ano. V čem však tento rozdíl spočívá vám však hned tak někdo nevysvětlí. Oba tyto pojmy působí na laiky…

Instantní komunikace jen kvete

18.5.2005 

Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…

Zaměstnanci potřebují vlastní prostor

18.5.2005 

Poskytování větší autonomie zaměstnancům zahrnuje mnoho rizik a vyžaduje vysokou míru kontroly. Pokud však zaměstnanci nedostanou možnost uplatňovat vlastní rozhodování, bude to ještě větší problém. V…

Nástrahy budování týmu

18.5.2005 

Problémy přicházejí na pracoviště v nejrůznějších podobách. Mohou se skrývat například v nezájmu či odtažitosti některých členů vašeho týmu nebo přicházet spolu se zaměstnanci, jejichž skutečným cílem…

Ukažte respekt

18.5.2005 

Zeptáte-li se svých zaměstnanců, jaké chování od vás očekávají, budou zdůrazňovat důstojnost a respekt. Respekt potřebuje každý a každý také dokáže rozeznat, zda se mu respektu dostává, nebo ne.…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Vůdcovství začíná objevením sebe sama

17.5.2005 

Odborník v oblasti vůdcovství Jagdish Parikh zastává názor, že nejefektivnější vůdcové vědí, že se musejí nejprve naučit vést sami sebe. Nemohou vést ostatní, když si nedovedou poradit sami se sebou.…

icon Dobrá rada nad zlato

17.5.2005 

Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…

icon Více než párty

17.5.2005 

Považujete oslavy narozenin vašich zaměstnanců nebo oslavy jejich týmových úspěchů za ztrátu času? Vyhýbáte se společenským událostem na pracovišti? Dokážete z vašeho rozpočtu odstranit odměny a…

Článek v rámci předplatného icon Jeden kanál je málo

16.5.2005 

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…

7 mýtů o pracovních poradách

16.5.2005 

Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…

Článek v rámci předplatného Dokud nás konec pracovní doby nerozdělí

16.5.2005 

Máte v práci někoho opačného pohlaví, s kým úzce spolupracujete? Jste přátelé, vzájemně na sobě závisíte a učíte se od sebe? Pak vítejte do světa fenoménu označovaného jako kancelářské manželství.…

12 tipů pro budování týmu

16.5.2005 

Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…

Článek v rámci předplatného Jak projevit uznání

16.5.2005 

Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…

Výpis 1008110095 z celkem 11105