Automatizace versus personalizace
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách, stiskněte prosím hvězdičku. Omlouváme se, ale stiskli jste nesprávné tlačítko. Pokud jste již unaveni z…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách, stiskněte prosím hvězdičku. Omlouváme se, ale stiskli jste nesprávné tlačítko. Pokud jste již unaveni z…
Zeptejte se kohokoli, jestli je rozdíl mezi manažerem a vůdcem a pravděpodobně se dozvíte, že ano. V čem však tento rozdíl spočívá vám však hned tak někdo nevysvětlí. Oba tyto pojmy působí na laiky…
Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…
Poskytování větší autonomie zaměstnancům zahrnuje mnoho rizik a vyžaduje vysokou míru kontroly. Pokud však zaměstnanci nedostanou možnost uplatňovat vlastní rozhodování, bude to ještě větší problém. V…
Problémy přicházejí na pracoviště v nejrůznějších podobách. Mohou se skrývat například v nezájmu či odtažitosti některých členů vašeho týmu nebo přicházet spolu se zaměstnanci, jejichž skutečným cílem…
Zeptáte-li se svých zaměstnanců, jaké chování od vás očekávají, budou zdůrazňovat důstojnost a respekt. Respekt potřebuje každý a každý také dokáže rozeznat, zda se mu respektu dostává, nebo ne.…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…
Odborník v oblasti vůdcovství Jagdish Parikh zastává názor, že nejefektivnější vůdcové vědí, že se musejí nejprve naučit vést sami sebe. Nemohou vést ostatní, když si nedovedou poradit sami se sebou.…
Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…
Považujete oslavy narozenin vašich zaměstnanců nebo oslavy jejich týmových úspěchů za ztrátu času? Vyhýbáte se společenským událostem na pracovišti? Dokážete z vašeho rozpočtu odstranit odměny a…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…
Máte v práci někoho opačného pohlaví, s kým úzce spolupracujete? Jste přátelé, vzájemně na sobě závisíte a učíte se od sebe? Pak vítejte do světa fenoménu označovaného jako kancelářské manželství.…
Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují pro malé skupiny zaměstnanců i celé organizace. Soustřeďují se na lidské potřeby nezávisle na rase,…
Projevovat uznání svým kolegům, spolupracovníkům nebo podřízeným můžete každý den. Není třeba hledat ani vytvářet speciální příležitosti. Malá překvapení a projevy vašeho uznání naopak pomohou…