Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

icon E-mail žije a vzkvétá

13.5.2005 

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…

icon Cesta k řízení mobilních zaměstnanců

13.5.2005 

Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…

icon Jak řídit starší zaměstnance

13.5.2005 

Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…

icon Co znamená efektivní vůdcovství

11.5.2005 

Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…

icon Zákaznická střediska a koučing manažerů

11.5.2005 

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…

icon 10x o budování kontaktů

11.5.2005 

Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů. Když tedy dorazíte na schůzi, nějakou společenskou událost nebo večírek, kde můžete očekávat…

icon Jak okořenit poradu

11.5.2005 

Chystáte-li pravidelnou poradu vašeho oddělení nebo celé firmy, měli byste mít na paměti zásady správné organizace porad. Porada se jinak může stát velice nudnou a neefektivní záležitostí. Článek…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro snadnější PR

3.5.2005 

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…

Článek v rámci předplatného icon Věnujte pozornost tomuto článku!

3.5.2005 

Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají…

icon Čím menší firma, tím větší stres

3.5.2005 

Menší firmy se potýkají s většími problémy při dosahování rovnováhy mezi pracovním a osobním životem zaměstnanců. K tomuto závěru dospěl alespoň výzkum britské společnostiBibby Financial Services , v…

icon Jak si udržet zákazníky

3.5.2005 

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit…

icon Klíčové trendy internetového obchodu a marketingu

2.5.2005 

Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala spousta otázek, které si firmy od té doby kladou, aby z tohoto kanálu dokázaly vytěžit to nejlepší. Nejnovější trendy shrnuje…

Co dělá dobrého náboráře?

2.5.2005 

Vlastnosti jako intuice, instinkt nebo odvaha se v běžných výčtech dovedností potřebných pro výkon náborářské práce příliš neuvádějí. Důvod je jednoduchý těžko se identifikují a měří. Nedávný výzkum…

Hledání rovnováhy při outsourcingu vzdělávání

2.5.2005 

Outsourcování vzdělávacích nástrojů a obsahů klade důležité povinnosti na stranu odběratele i dodavatele. Vyžaduje fungující spolupráci mezi odborností na straně dodavatele a rozhodováním na straně…

Výpis 1009610110 z celkem 11105