Osobní útoky - zhouba porad
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…
Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…
Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…
Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…
Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité je i budování kontaktů. Když tedy dorazíte na schůzi, nějakou společenskou událost nebo večírek, kde můžete očekávat…
Chystáte-li pravidelnou poradu vašeho oddělení nebo celé firmy, měli byste mít na paměti zásady správné organizace porad. Porada se jinak může stát velice nudnou a neefektivní záležitostí. Článek…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou však velice náročné z hlediska časového. Článek proto přináší šest rad pro rychlejší vytvoření…
Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají…
Menší firmy se potýkají s většími problémy při dosahování rovnováhy mezi pracovním a osobním životem zaměstnanců. K tomuto závěru dospěl alespoň výzkum britské společnostiBibby Financial Services , v…
Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit…
Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala spousta otázek, které si firmy od té doby kladou, aby z tohoto kanálu dokázaly vytěžit to nejlepší. Nejnovější trendy shrnuje…
Vlastnosti jako intuice, instinkt nebo odvaha se v běžných výčtech dovedností potřebných pro výkon náborářské práce příliš neuvádějí. Důvod je jednoduchý těžko se identifikují a měří. Nedávný výzkum…
Outsourcování vzdělávacích nástrojů a obsahů klade důležité povinnosti na stranu odběratele i dodavatele. Vyžaduje fungující spolupráci mezi odborností na straně dodavatele a rozhodováním na straně…