Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Informatici nejsou opraváři

11.3.2005 

I přes každoročně vysoké náklady do prostředků informačních technologií většina malých a středních firem stále nechápe investice do IT jako strategické. Odborníci o to důrazněji upozorňují, že je to…

Mezi tyrany převládají kolegové

10.3.2005 

Šikanu na pracovišti daleko častěji iniciují zaměstnanci ve stejném postavení než nadřízení. K tomuto závěru dospěla aktuální studie amerického Národního institutu pro bezpečnost práce a ochranu…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zaměstnance

10.3.2005 

Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…

Naučte se říkat "ne"

10.3.2005 

Vzpomeňte si, kolikrát jste v životě souhlasili, že uděláte něco, co jste ve skutečnosti ani dělat nechtěli. Mohla vás k tomu přivést práce, přátelé nebo partner. Každopádně jste nedokázali svůj…

Článek v rámci předplatného icon Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

10.3.2005 

Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou literaturu. V oblasti metodologie IT a managementu literatura zpravidla obsahuje nejčastější omyly, a to i v…

icon Mobil, jedině mobil

9.3.2005 

Většina zaměstnanců dává přednost používání firemního mobilního telefonu před pevnou linkou, a to dokonce i v případě, že sedí ve své kanceláři. K tomuto závěru dospěl výzkum společnosti **Quocirca**,…

icon Multimediální přehrávače vstupují do firem

9.3.2005 

Mobilní telefony, ruční počítače, elektronická pošta či instant messaging je již staly produktivními součástmi obchodního světa. Nyní se zdá, že stejnou dráhu nastupují i multimediální přehrávače…

icon Jak nestrávit život v e-mailové schránce

9.3.2005 

V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…

icon Berte to osobně

9.3.2005 

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup. Nikdo přece nechce nakupovat produkty od někoho, kdo působí chladně a nepřátelsky. Jedním z…

icon Cesta k produktivitě dodávkových řetězců

9.3.2005 

Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v příliš úzkém vymezení. U většiny firem spadají totiž nejdůležitější prvky tohoto řízení mimo dodavatelskou organizaci. Řídí…

Článek v rámci předplatného Rovnováha nad zlato

8.3.2005 

Mnozí zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že rovnováha mezi osobním a pracovním životem má výrazný vliv na výkonnost, přijímání i retenci zaměstnanců. Snaží se hodnotit jednotlivé stresory a…

Článek v rámci předplatného Jak řídit stres

8.3.2005 

Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…

Článek v rámci předplatného icon Nová pravidla e-mailového marketingu

8.3.2005 

Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční pravidla e-mailového marketingu k pozvolnému zániku. Firmy, které usilují o dlouhodobý úspěch by se měly řídit novými…

Článek v rámci předplatného Nejtěžší rozhodování

8.3.2005 

Rozhodování o důležitých věcech nebývá nikdy jednoduché. Ani být manažerem proto není nic lehkého. V posledních dvou letech patří mezi nejsložitější rozhodnutí, alespoň podle výzkumu americké…

Článek v rámci předplatného icon Chystáme průzkum zákaznické spokojenosti

7.3.2005 

Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda jsou zákazníci opravdu spokojení přitom nezjistí, pokud se jich nezeptá. Při organizaci průzkumu zákaznické spokojenosti je…

Výpis 1026110275 z celkem 11105