Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Řízení projektů není otrokářství

23.2.2005 

Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…

icon Práce, práce a zase práce

23.2.2005 

Řízení vlastní firmy bývá stresující a časově náročné. Nejčastěji si podnikatelé stěžují právě na nepřetržitou pracovní dobu. Ruku v ruce s vyčerpáním pak jde neschopnost odpoutat se od práce a…

icon Váš šálek kávy

23.2.2005 

Šálek kávy může být účinným manažerským nástrojem. Prosté pozvání druhého člověka na kávu vám totiž dává možnost sednout si s ním, naslouchat a učit se. Taková konverzace nabízí i možnost silně…

Učíme se počítačové gramotnosti

22.2.2005 

Podle profesorky Olgy Štěpánkové z České společnosti pro kybernetiku a informatiku stráví zaměstnanec v průměru 18 dnů ročně řešením problémů s počítačem. Profesí, které by nevyžadovaly alespoň…

Budoucnost vedení lidských zdrojů

22.2.2005 

Stoupající počet depresivních onemocnění a úzkostných poruch u mladých zaměstnanců změní přístup k náboru a uchovávání pracovních sil v následujících letech. Vyplývá to alespoň z výzkumu kanadské…

Příprava je základ školení

22.2.2005 

Řada personalistů se stále domnívá, že pouhým vysláním zaměstnanců na externí školení nejlépe přispěje k jejich rozvoji. To ale není pravda. Dříve, než k takovému kroku přistoupí, by měli zvážit…

Motivace zadarmo

22.2.2005 

Motivace se často zužuje jen na výšku finanční kompenzace. Důležité pro zlepšení iniciativy zaměstnanců jsou však i jiné aktivity. Článek popisuje deset kroků, jak motivovat zaměstnance bez peněz,…

icon Jak lépe budovat kontakty

21.2.2005 

Každý podnikavý člověk ví, jak důležitá je schopnost budování kontaktů. Neznamená to však, že musí obcházet konference a jiné společenské události, třást si rukama s neznámými lidmi a tvářit se jako…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

icon Méně může být více

21.2.2005 

Myšlenka úspěchu v obchodě jde ruku v ruce s tvrdou prací. Tvrdá práce je pochopitelně důležitá, pokud chce ale podnikatel skutečně pomoci své firmě v úspěšném rozvoji, měl by být schopen také se…

Článek v rámci předplatného icon 12 cest k zákazníkům

21.2.2005 

Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…

Článek v rámci předplatného Kdo by se měl bát o místo?

18.2.2005 

Americká společnost Right Management Consultants, specializující se na personální poradenství a outplacement, provedla rozsáhlý výzkum stability zaměstnání v různých částech světa. Nejméně se podle…

Článek v rámci předplatného Jak na pracovní stres

18.2.2005 

Pracovního stresu se zaměstnanci zbavují velmi těžko. Do práce chodí každý den a každý den je tam také čeká spousta záležitostí, kterých se obávají. To ale neznamená, že proti pracovnímu stresu není…

Článek v rámci předplatného icon O co jde zákaznickým střediskům?

18.2.2005 

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké společnosti **Dimension Data**, jehož se…

Když firma hubne

18.2.2005 

Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však může od konkurence odlišit váš nejhodnotnější zdroj, kterým jsou zaměstnanci. V souvislosti se…

Výpis 1029110305 z celkem 11105