Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Jak hluboká je generační propast?

14.2.2005 

Obecně se má za to, že zaměstnanci různého věku mají různé hodnoty. Různé generace jsou pak na pracovišti v neustálém konfliktu a jen těžko hledají cestu ke spolupráci. Většina obecných závěrů o…

Není test jako test

14.2.2005 

Náboráři mají v dnešní době k dispozici celou řadu nástrojů pro testování uchazečů o zaměstnání. Není proto jednoduché vybrat ten správný nástroj pro konkrétní situaci. V první řadě by zvolený test…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

14.2.2005 

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním příležitostem je první telefonické kontaktování klienta, tzv. cold call. Dokážete-li vytvořit konzistentní přístup ke kontaktování…

icon Chod firmy bude opožděn z důvodu vykolejení manažera

11.2.2005 

Obchodní rubriky světových novin jsou plné příběhů o manažerech, kteří dospěli až k sebedestrukci, přestože byli hvězdami na pomyslném nebi byznysu. Tito lidé mají úspěšnou kariéru, nedokáží se však…

icon Hledá se chyba měsíce

11.2.2005 

Každý někdy udělá chybu a měl by mít možnost poučit se z ní. Tento přístup alespoň uznává marketingová a reklamní agentura Brogan & Partners z amerického Detroitu. Sdílení chyb je podle ní stejně…

icon Vůdce vidí sílu v lidech

11.2.2005 

Manažer v zásadě dohlíží na to, zda se výrobky a služby vytvářejí správně a jsou také správně dodávány zákazníkům, aby z toho firma měla patřičný zisk. Jestliže chce ale ve své firmě působit jako…

icon Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

11.2.2005 

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích. - Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním…

icon Čtyři tajemnství vašeho blogu

11.2.2005 

Správcové internetových stránek či majitelé on-line obchodů si většinou dobře uvědomují, že stále populárnější blogy mohou zvýšit jejich příjmy z reklamy a zajistit více pozornosti vyhledávačů. Kromě…

Neopěvovaní hrdinové

10.2.2005 

V každé firmě a jejím okolí se najdou lidé, kterým se nikdy nedostane patřičného uznání. K celkově úspěšnému chodu firmy přispívají zdánlivě malými činy a zpravidla jsou tak skromní, že si jich…

icon Mýty o budování identity

10.2.2005 

S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se například při budování značky radilo vyčlenit velký rozpočet a co nejvíce na sebe upozorňovat, což…

Článek v rámci předplatného Kuřáci, máte padáka!

10.2.2005 

Rozhodnutí společnosti Weyco Inc. z amerického Michiganu provádět u zaměstnanců dechové zkoušky vyvolalo v USA ostrou debatu o přístupu zaměstnavatelů ke kouření. Tato společnost totiž zakázala…

Bez avatara ani přednášku

10.2.2005 

Dlouhé prezentace mohou účastníky nudit a spíkři tak mezi přepínáním obrázků lehce ztratí autoritu. Firemní školitelé a přednášející však dnes objevují nový způsob, jak si udržet pozornost publika…

Lepší kariéra, nebo ztráta peněz?

10.2.2005 

Absolvování kurzu MBA ve Velké Británii stojí ročně 12 až 45 tisíc liber. Přesto zde volí tuto formu studia každý rok až dvanáct tisíc lidí. Otázkou zůstává, zda je MBA stále výhodnou investicí.…

Článek v rámci předplatného icon Proti spamu společnou silou

9.2.2005 

Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané elektronické poště komerčního charakteru. Rakousko, Belgie, Česká republika, Kypr, Dánsko, Francie, Řecko, Irsko, Itálie, Litva,…

icon Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

9.2.2005 

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy.…

Výpis 1032110335 z celkem 11105