Jak na zpětnou vazbu
Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…
Pouhým očekáváním toho nejlepšího od zaměstnanců se zaměstnavatelé nemusejí dočkat přívětivých výsledků. Manažeři by spíše měli zaměstnance vést k samostatnému rozhodování, motivovat je a přidělovat…
S příchodem nového roku si koučové vytyčují nové cíle a předsevzetí a o totéž se chystají usilovat i u svých klientů. Efektivní výsledek si však žádá specifickou akci. Článek nabízí čtyři rady, jak…
Rostoucím firmám se nevyhnou problémy s počítačovým vybavením. S přibývajícím počtem zaměstnanců je třeba rozšiřovat hardwarovou základnu. Ať už firma plánuje svůj růst jakkoli pečlivě, jednoho dne se…
Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako hrdiny. Vynálezce nebo vývojář je ale ve skutečnosti jen jednou ze složek celého procesu. Nejefektivnější proces vývoje a…
V posledních letech se živě diskutuje o rozdílnosti managementu a leadershipu, přičemž názorů je celá řada. Skutečností zůstává pouze to, že obě tyto formy vedení jsou situační. Různé situace vyžadují…
On-line reklama, zejména v podobě bannerů, zaznamenala v uplynulém roce silný nárůst. Podle aktuální zprávy společnosti Nielsen/NetRatings stoupl objem…
Stát se z něčího zaměstnance šéfem není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Člověk, který začne podnikat najednou získá odpovědnost za mnohem více věcí, nemusí za ním stát žádné…
Přestože je firmy zatím příliš efektivně nevyužívají, nástroje pro měření lidských zdrojů budou v blízké budoucnosti hrát důležitou roli ve snaze o dosahování strategických cílů. K tomuto závěru…
Člověk vykonávající duševně náročnou práci by měl dbát na správné rozvrhování dovolené a právě začátek roku je nejvhodnější dobou pro takové plánování. Přestože to u nás není zvykem, odborníci se…
Moderní obchodní prostředí si žádá společné standardy. Firmy proto implementují mezinárodní standardy kvality pod hlavičkou ISO. Mezinárodní organizace pro standardizaci vznikla v roce 1947 a od té…
Co bylo charakteristické pro Internet a e-komerci v právě uplynulém roce? Odborný server eMarketer přinesl seznam deseti nejvýraznějších trendů roku 2004. Upozorňuje na návrat Internetu do silných…
Nikomu asi není příjemné žádat o zvýšení platu. Existují však situace, kdy dává smysl navštívit nadřízeného a říci mu, že možná máme pro firmu větší cenu. Takový postup je jediný správný, protože…
Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita jsou navzájem spojené, ale zcela jiné…