Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jak na zpětnou vazbu

17.1.2005 

Řada zaměstnanců stále neví, jak nakládat se zpětnou vazbou. Volí proto ignorující postoj, čímž poškozuje sama sebe. Řídit se pouze vlastními pocity a názory může být velká chyba. Zároveň ale nestačí…

icon Čtyři kroky k vyšší výkonnosti

14.1.2005 

Pouhým očekáváním toho nejlepšího od zaměstnanců se zaměstnavatelé nemusejí dočkat přívětivých výsledků. Manažeři by spíše měli zaměstnance vést k samostatnému rozhodování, motivovat je a přidělovat…

icon Co je efektivita?

14.1.2005 

S příchodem nového roku si koučové vytyčují nové cíle a předsevzetí a o totéž se chystají usilovat i u svých klientů. Efektivní výsledek si však žádá specifickou akci. Článek nabízí čtyři rady, jak…

icon Staronové už se nenosí

14.1.2005 

Rostoucím firmám se nevyhnou problémy s počítačovým vybavením. S přibývajícím počtem zaměstnanců je třeba rozšiřovat hardwarovou základnu. Ať už firma plánuje svůj růst jakkoli pečlivě, jednoho dne se…

Článek v rámci předplatného icon Nové produkty chtějí spolupráci

14.1.2005 

Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako hrdiny. Vynálezce nebo vývojář je ale ve skutečnosti jen jednou ze složek celého procesu. Nejefektivnější proces vývoje a…

icon Strategické řízení? Toť otázka...

14.1.2005 

V posledních letech se živě diskutuje o rozdílnosti managementu a leadershipu, přičemž názorů je celá řada. Skutečností zůstává pouze to, že obě tyto formy vedení jsou situační. Různé situace vyžadují…

icon Evropská on-line reklama 2004

13.1.2005 

On-line reklama, zejména v podobě bannerů, zaznamenala v uplynulém roce silný nárůst. Podle aktuální zprávy společnosti Nielsen/NetRatings stoupl objem…

Být šéfem není jednoduché

13.1.2005 

Stát se z něčího zaměstnance šéfem není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Člověk, který začne podnikat najednou získá odpovědnost za mnohem více věcí, nemusí za ním stát žádné…

Kdo měří, ten jede

13.1.2005 

Přestože je firmy zatím příliš efektivně nevyužívají, nástroje pro měření lidských zdrojů budou v blízké budoucnosti hrát důležitou roli ve snaze o dosahování strategických cílů. K tomuto závěru…

Když dovolená, tak pořádná

13.1.2005 

Člověk vykonávající duševně náročnou práci by měl dbát na správné rozvrhování dovolené a právě začátek roku je nejvhodnější dobou pro takové plánování. Přestože to u nás není zvykem, odborníci se…

icon K čemu ISO 9001

12.1.2005 

Moderní obchodní prostředí si žádá společné standardy. Firmy proto implementují mezinárodní standardy kvality pod hlavičkou ISO. Mezinárodní organizace pro standardizaci vznikla v roce 1947 a od té…

icon Internet a e-komerce - světové trendy 2004

12.1.2005 

Co bylo charakteristické pro Internet a e-komerci v právě uplynulém roce? Odborný server eMarketer přinesl seznam deseti nejvýraznějších trendů roku 2004. Upozorňuje na návrat Internetu do silných…

Článek v rámci předplatného Jak dostat přidáno

11.1.2005 

Nikomu asi není příjemné žádat o zvýšení platu. Existují však situace, kdy dává smysl navštívit nadřízeného a říci mu, že možná máme pro firmu větší cenu. Takový postup je jediný správný, protože…

Článek v rámci předplatného Radost z práce není fráze

11.1.2005 

Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…

Článek v rámci předplatného icon Spokojenost není loajalita

11.1.2005 

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by však měla usilovat spíše o loajalitu. Spokojenost a loajalita jsou navzájem spojené, ale zcela jiné…

Výpis 1041110425 z celkem 11105