Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Proč někteří zaměstnanci nikdy nepřijdou

11.1.2005 

Mnoho náborářů již zažilo takovou situaci. Nabídli zaměstnání perspektivnímu uchazeči, který přijal. Večer před nástupem na novou pozici však zatelefonuje a nervózně vylíčí nějaký nesmyslný důvod,…

icon S humorem opatrně

10.1.2005 

Přestože se ho řada řečníků obává, humor může při veřejném vystupování být užitečným nástrojem. Vhodně zvolený humor dokáže odstraňovat bariéry, vytvořit pouto mezi řečníkem a posluchači, upozornit na…

icon Čeho je moc...

10.1.2005 

Mohou dnes firmy brát vůbec elektronickou poštu vážně? Objem denně přicházející pošty je enormní. Stále více lidí se hrozí návratu z dovolené a času, který bude třeba věnovat třídění a vyřizování…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

icon Jak se stát konzultantem

10.1.2005 

Ať už se člověk rozhodne působit na volné noze sám, nebo jej k tomu donutí okolnosti, bude to vyžadovat mnoho příprav a hlavně strategii. Lidé se specifickými obchodními zkušenostmi a znalostmi…

Když přijde varování

7.1.2005 

I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí…

Článek v rámci předplatného Hlavně to zdraví

7.1.2005 

Mezi nejčastější zaměstnanecké výhody, které poskytují americké firmy patří různé formy péče o zdraví zaměstnanců. Loňský výzkum Americké manažerské asociace (AMA) potvrdil trend stoupajícího zájmu…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing - trendy 2005

7.1.2005 

Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-mailový marketing, formulovala devět nejvýraznějších trendů, které můžeme v roce 2005 v této oblasti očekávat. Předpovídá…

Za volantem manažerského expresu

7.1.2005 

Konzultantka Kathy Macdonald přirovnává vůdce k řidičům dálkových autobusů. Jsou to lidé, kteří sedí vepředu, táhnou svůj stroj směrem k cíli a za sebou mají ostatní. Znají cesty, kterými je třeba se…

icon Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

6.1.2005 

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci chovají kontraproduktivně. Uniká jim zásadní smysl efektivního marketingového uvažování, kterým je…

icon Žádný vůdce z nebe nespadl

6.1.2005 

Nástup do vedoucí pozice nebývá jednoduchý. Koučové v takových případech radí hlavně se nesnažit nikomu nic dokazovat. Jedině pak mohou mít noví vůdcové významný vliv na organizace a dosahovat…

icon Noční můra vedoucího pracovníka

6.1.2005 

Britští šéfové se obávají vystupování na veřejnosti. Odhalil to aktuální průzkum konzultantské společnosti Aziz, v němž nadpoloviční většina respondentů z řad obchodních lídrů označila veřejné projevy…

HR 2005

5.1.2005 

I v roce 2005 čeká na řízení lidských zdrojů mnoho důležitých úkolů spolu s tím, jak se budou organizace přizpůsobovat změnám. Mezi základní výzvy bude bezesporu patřit řízení talentů, tj. nábor,…

Článek v rámci předplatného Šéf padá ke dnu, kdo půjde s ním?

5.1.2005 

Když šéf začne mít v práci problémy, znamená to, že s sebou ke dnu musí nutně stáhnout i své podřízené? Přerušit spojení se šéfem není pro podřízeného jednoduché, v některých případech je to však…

Jak na nový rok...

5.1.2005 

Konec roku přinesl opět čas hodnocení minulosti a plánování budoucnosti. Zaměstnanci teď také hodnotí a plánují, takže se nabízí vhodná příležitost, jak mohu firmy jednak získat a jednak si udržet…

Výpis 1042610440 z celkem 11105