Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak řídit více priorit

29.10.2004 

Nikdo nemá na práci jen jednu věc. Útěchou nám může být, že máme tolik práce nejspíš proto, že nám lidé důvěřují. Problém však nastává ve chvíli, kdy jsme postaveni před více prioritních úkolů a je…

Článek v rámci předplatného icon Kde ztrácejí obchodníci drahocenný čas?

29.10.2004 

Obchodníci by měli pečlivě řídit svůj čas, aby jej mohli využívat co nejefektivněji. Pestrá škála činností, jimiž se zabývají, však s sebou nese řadu neefektivních návyků. Článek popisuje čtyři…

icon Zaměstnance školíme, víc však o tom nevíme

29.10.2004 

Firmy si dnes v zásadě uvědomují důležitost a smysl investic do rozvoje a vzdělávání svých zaměstnanců. Nedávný výzkum britské společnosti Reed Training však odhalil, že téměř polovina manažerů…

Článek v rámci předplatného icon Více kanálů, více problémů

29.10.2004 

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým zákazníkům to, co chtějí. Stojí však před velkým problémem, jak umožňovat kvalitní vícekanálový kontakt jak…

icon Kudy vede cesta k motivaci

29.10.2004 

Prvním krokem k motivaci zaměstnanců je fungující komunikační kanál. Komunikace musí přitom probíhat oboustranně. Zaměstnanci potřebují rozumět chodu své firmy a tomu, jak se na něm sami podílejí. To…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

27.10.2004 

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…

Článek v rámci předplatného Morálka nad očekávání

27.10.2004 

Pokles pracovní morálky jde ruku v ruce s poklesem produktivity. Vede k nákladným záležitostem, jako jsou absence, úrazy, fluktuace nebo nespokojenost. Pokud se firma nebude soustředit na morálku…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace po prezentaci

26.10.2004 

Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky, získáte možnost posílit vaše tvrzení a dále rozšířit přednesené myšlenky. Odpovídání na otázky je tak v podstatě další…

icon Nic než cirkus

26.10.2004 

Máte pocit, že by bylo jednodušší pracovat v cirkuse, než zastávat manažerský post? Řadu manažerů napadá, že by spíše dokázali žonglovat několika věcmi nad svou hlavou, než řídit restrukturalizaci,…

icon Řízení vztahů se zákazníky v malých firmách

26.10.2004 

Malé firmy mají jedinečné požadavky, pokud jde o řízení vztahů se zákazníky. Mají méně zaměstnanců, méně času a méně peněz, které mohou vložit do implementování softwarových řešení. Berou však své…

icon Protože hlemýžď ryje do skla

25.10.2004 

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček

25.10.2004 

Propustit zaměstnance není nikdy jednoduchý úkol. Není to část manažerské práce, která by byla mezi vedoucími pracovníky zvláště oblíbená. V oblasti rozvíjejících se firem se však tomuto úkolu nelze…

Článek v rámci předplatného Místo oběda skleničku

25.10.2004 

Co dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…

Článek v rámci předplatného icon Olympiáda v marketingové komunikaci

22.10.2004 

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě doléhají jejich dozvuky. Z publicity úspěšných sportovců lze přitom vysledovat způsoby, jak efektivně rozvíjet marketingovou…

icon Úvod do webového designu pro firmy

22.10.2004 

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr…

Výpis 1062110635 z celkem 11105