Mohou marketing a finance být kamarádi?
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také…
Většina odborné literatury popisuje vůdce jako osoby, které se chtějí učit, inspirují ostatní k tomu nejlepšímu a jednají v nejlepším zájmu svých podniků. Zkušenosti řady zaměstnanců však hovoří o…
Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy, zvláště ve složitých finančních situacích. Co má ale jedna strana dělat, jestliže se dozví, že druhá…
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…
Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že by se nemělo pracovat tvrdě. Na tom není nic špatného nebo nezdravého. Nebezpečná je pouze povaha vztahu mezi lidmi a jejich…
Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním nabídkám různých firem slabší pozornost než v roce 2001. I přes pokles zájmu však stále výrazně sledují poštu. Méně oblíbený je…
Aktuální studie University of Florida dospěla k závěru, že lidé s emocionálně náročnějším zaměstnáním dostávají obecně menší peněžní ohodnocení než ti, jejichž zaměstnání emoce tolik nezahrnuje.…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování nebo obtěžování na pracovišti ji ale v současné době stále více podrývají. Podniky, které ovládne…
Dmitry Gorodnichy z Institutu informačních technologií v kanadské Ottawě vyvinul počítačovou myš, která podle něho zcela předefinuje dosavadní paradigma rozhraní mezi člověkem a počítačem. Zabrání…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají nejdůležitější roli dva aspekty tvar a barva, přičemž barva je méně důležitá než tvar. Silná značka musí mít silný tvar.…
Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální agentuře. Každá z postaviček zosobňuje určitou sumu vlastností, které se dají v této sféře využít a zároveň zdokonalit. Mohou být…
Dne 17. srpna 2004 schválila vláda České republiky Národní akční program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na léta 20042006. Program byl vytvořen v souladu s Novou strategií Společenství pro…
Na základě výzkumu odhalujícího, že zaměstnanci třikrát častěji umírají na následky kouření než pracovních úrazů, přichází britská společnost Croner s iniciativou úplného zákazu kouření na…