Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Mohou marketing a finance být kamarádi?

12.10.2004 

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také…

Článek v rámci předplatného icon Když šéf je tyran

12.10.2004 

Většina odborné literatury popisuje vůdce jako osoby, které se chtějí učit, inspirují ostatní k tomu nejlepšímu a jednají v nejlepším zájmu svých podniků. Zkušenosti řady zaměstnanců však hovoří o…

icon Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

12.10.2004 

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy, zvláště ve složitých finančních situacích. Co má ale jedna strana dělat, jestliže se dozví, že druhá…

icon Internet v pracovní době

12.10.2004 

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty produktivity práce, ale i jako na právní hrozbu. V dnešní době soudních sporů se zástupci…

Článek v rámci předplatného Duševní harakiri

11.10.2004 

Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že by se nemělo pracovat tvrdě. Na tom není nic špatného nebo nezdravého. Nebezpečná je pouze povaha vztahu mezi lidmi a jejich…

Článek v rámci předplatného icon Češi a direct marketing

11.10.2004 

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním nabídkám různých firem slabší pozornost než v roce 2001. I přes pokles zájmu však stále výrazně sledují poštu. Méně oblíbený je…

Kdo platí emocionální práci?

11.10.2004 

Aktuální studie University of Florida dospěla k závěru, že lidé s emocionálně náročnějším zaměstnáním dostávají obecně menší peněžní ohodnocení než ti, jejichž zaměstnání emoce tolik nezahrnuje.…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

8.10.2004 

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…

icon Úspěch si žádá silná slova

8.10.2004 

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…

icon Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

8.10.2004 

Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování nebo obtěžování na pracovišti ji ale v současné době stále více podrývají. Podniky, které ovládne…

icon Z nouse ctnost

8.10.2004 

Dmitry Gorodnichy z Institutu informačních technologií v kanadské Ottawě vyvinul počítačovou myš, která podle něho zcela předefinuje dosavadní paradigma rozhraní mezi člověkem a počítačem. Zabrání…

Článek v rámci předplatného icon Abstraktní tvar vítězí

7.10.2004 

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají nejdůležitější roli dva aspekty tvar a barva, přičemž barva je méně důležitá než tvar. Silná značka musí mít silný tvar.…

Medvídek Pů personalistou

7.10.2004 

Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální agentuře. Každá z postaviček zosobňuje určitou sumu vlastností, které se dají v této sféře využít a zároveň zdokonalit. Mohou být…

Program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci 2004-2006

7.10.2004 

Dne 17. srpna 2004 schválila vláda České republiky Národní akční program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na léta 20042006. Program byl vytvořen v souladu s Novou strategií Společenství pro…

Článek v rámci předplatného Škrtnou si ještě Britové?

7.10.2004 

Na základě výzkumu odhalujícího, že zaměstnanci třikrát častěji umírají na následky kouření než pracovních úrazů, přichází britská společnost Croner s iniciativou úplného zákazu kouření na…

Výpis 1066610680 z celkem 11105