Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme

1.10.2004 

Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní vzdělávání prostřednictvím Internetu. S politováním však odhalila, že lidé nevyužívají bezednou elektronickou studnu znalostí k…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník znamená rozdíl

1.10.2004 

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…

icon Ticho! Mluví vnitřní hlas

30.9.2004 

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v jádru upřímní a zásadoví lidé. Znamená to, že občas pochybují, zda mají něco udělat, aby nešli proti vlastnímu přesvědčení.…

icon Chtějte více

30.9.2004 

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní plánování soustřeďuje na udržení stabilních cen, které se stále snaží snižovat řadou opatření, jako je…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

Článek v rámci předplatného icon Konec je teprve začátek

30.9.2004 

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si diváci odnášejí nejčastěji to, co bylo řečeno až v naprostém závěru. Konec prezentace je tedy pro diváky vlastně začátkem v…

icon Emoční ignorace

30.9.2004 

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však často emoční inteligenci podceňuje,…

Článek v rámci předplatného Kdo se bojí, nesmí do práce

29.9.2004 

Každý někdy cítí ostych, ať už se jedná o účast na párty, obchodní schůzku, dotaz náhodného kolemjdoucího na správný směr nebo telefonování za účelem získání pracovního místa. Pak ale existují lidé,…

Psycho v manažerském hávu

29.9.2004 

Pokud vás někdy napadlo, že váš šéf nebo kolega se chová jako psychopat, možná jste pravdě blíže, než si odvažujete představit. Aktuální studie University of British Columbia in Canada odhalila, že…

Článek v rámci předplatného Nový zákon o zaměstnanosti a práce dětí

29.9.2004 

Od 1. října 2004 začne platit nový zákon o zaměstnanosti. Současně s tím dojde i ke změnám zákoníku práce. Novela zákoníku například zakáže práci dětí do 15 let. Taková právní úprava neexistovala.…

Článek v rámci předplatného icon Jak to ti spotřebitelé uvažují?

29.9.2004 

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…

Článek v rámci předplatného icon Budoucí marketingové koncepty

27.9.2004 

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby rychle přizpůsobivé změnám kultury a prosazující nové technologie dříve než ostatní sektory. I když tento přístup nikdy…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

icon Osobní rozvoj zadarmo

27.9.2004 

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají opatrné. Mají malý rozpočet na vzdělávání, právě propustily hodně zaměstnanců, takže zbylí nemají na vzdělávání čas, nebo…

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

27.9.2004 

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi je však mnoho podnikatelů neuplatňuje. Důvodem k této rezistenci je neochota důvěřovat ostatním, což není tak těžké pochopit.…

Výpis 1069610710 z celkem 11105