Po vzoru Františka Koudelky
Důležitou součástí produktivity práce je doba, kterou si v rámci dne zvolíme pro výkon určitých činností. Každý člověk má svou produktivní a neproduktivní dobu. V produktivní době máme energii a náš…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Důležitou součástí produktivity práce je doba, kterou si v rámci dne zvolíme pro výkon určitých činností. Každý člověk má svou produktivní a neproduktivní dobu. V produktivní době máme energii a náš…
Firmy mají mnohdy dobré nápady, ale nedokáží je realizovat. Problém přitom nespočívá v jejich vynalézavosti, ale v nedostatečné interní komunikaci. Nejefektivnější cesta, jejímž prostřednictvím může…
Zaměstnanci mohou být povýšeni až na úroveň své neschopnosti. Rádi by se pak vrátili na nižší pozici, kde byli úspěšní, ale to už není možné. Chytré organizace si však cenu setrvání nekompetentních…
Jestliže důvěřujete svým zaměstnancům při práci s nejhodnotnějším firemním majetkem, proč také nedůvěřovat jejich vlastnímu úsudku v otázkách zábavy na pracovišti? Pokud je zábava skutečnou součástí…
Řada dobrých myšlenek se nikdy neuskuteční díky existenci postoje, který nazýváme odporem. Jakmile však pochopíme, že máme co do činění s odporem druhé strany, můžeme zapracovat na tom, aby se změnil…
Efektivní design e-mailových zpráv je nezbytnou součástí marketingových programů. Konzistentní šablona pomůže zákazníkům jednoduše se ve zprávě orientovat a poskytne zkušenost upravenou podle jejich…
Marketing je umění, které mnoho malých firem zvládá bídně a věnuje se mu pouze okrajově. Právě pro malé firmy přitom může marketing být jednak zábavou a jednak vysoce efektivním nástrojem osobního i…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat zpětnou vazbu. Dokáží hovořit o složitých problémech, protože si uvědomují, že jednotliví členové jsou společně odpovědní za…
Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe supermarkety, v nichž máme možnost sami si zabalit a zvážit zeleninu nebo samoobslužné myčky…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…
Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…
Malé firmy se často mylně domnívají, že jejich nejdůležitější marketingová funkce spočívá v propagaci produktů a služeb. Nejdůležitější je přitom přesvědčit okolí o tom, že firma má znalosti a lze jí…
Každý, kdo někdy hledal zaměstnání na Internetu ví, jak je to náročné. Nejprve je třeba najít specifickou stránku a pak konkrétní inzerát v databázi tisíců až desetitisíců jiných nabídek. Firmy by se…
Zaměstnanci zaujímají negativní postoje z různých důvodů. Povýšení se například může změnit v hořkou zkušenost, připadají si neuznávaní apod. S tím pochopitelně klesá jejich výkonnost. Tyto problémy…
Dobře placení zaměstnanci nesklízejí pouze nejvyšší materiální ohodnocení ve svých firmách. Na rozdíl od méně placených jedinců mají naopak tendenci žít bohatším společenským životem. Nová studie…