Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Po vzoru Františka Koudelky

20.7.2004 

Důležitou součástí produktivity práce je doba, kterou si v rámci dne zvolíme pro výkon určitých činností. Každý člověk má svou produktivní a neproduktivní dobu. V produktivní době máme energii a náš…

icon Špatná komunikace, špatný nápad

20.7.2004 

Firmy mají mnohdy dobré nápady, ale nedokáží je realizovat. Problém přitom nespočívá v jejich vynalézavosti, ale v nedostatečné interní komunikaci. Nejefektivnější cesta, jejímž prostřednictvím může…

Samy řídí, samy jedou, za úspěchem tě dovedou

16.7.2004 

Zaměstnanci mohou být povýšeni až na úroveň své neschopnosti. Rádi by se pak vrátili na nižší pozici, kde byli úspěšní, ale to už není možné. Chytré organizace si však cenu setrvání nekompetentních…

Nejdřív zábava, potom práce

16.7.2004 

Jestliže důvěřujete svým zaměstnancům při práci s nejhodnotnějším firemním majetkem, proč také nedůvěřovat jejich vlastnímu úsudku v otázkách zábavy na pracovišti? Pokud je zábava skutečnou součástí…

Nerozumím, nelíbí se mi to a ani vy se mi nelíbíte

16.7.2004 

Řada dobrých myšlenek se nikdy neuskuteční díky existenci postoje, který nazýváme odporem. Jakmile však pochopíme, že máme co do činění s odporem druhé strany, můžeme zapracovat na tom, aby se změnil…

icon Dbejte na design e-mailů

16.7.2004 

Efektivní design e-mailových zpráv je nezbytnou součástí marketingových programů. Konzistentní šablona pomůže zákazníkům jednoduše se ve zprávě orientovat a poskytne zkušenost upravenou podle jejich…

Článek v rámci předplatného icon 9 marketingových chyb malých firem

15.7.2004 

Marketing je umění, které mnoho malých firem zvládá bídně a věnuje se mu pouze okrajově. Právě pro malé firmy přitom může marketing být jednak zábavou a jednak vysoce efektivním nástrojem osobního i…

icon Zpětná vazba není luxus, ale nutnost

15.7.2004 

Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat zpětnou vazbu. Dokáží hovořit o složitých problémech, protože si uvědomují, že jednotliví členové jsou společně odpovědní za…

Článek v rámci předplatného icon Udělej si sám

15.7.2004 

Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe supermarkety, v nichž máme možnost sami si zabalit a zvážit zeleninu nebo samoobslužné myčky…

icon Tradiční hodnocení výkonnosti výkonnost nezaručí

15.7.2004 

Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné a adaptabilní. Zpětná vazba, hodnocení a kritika jsou nutnými součástmi firemní praxe zajišťujícími…

icon Jen je nechte, ať o vás mluví

15.7.2004 

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…

Článek v rámci předplatného icon Založte svůj marketing na vzdělávání

14.7.2004 

Malé firmy se často mylně domnívají, že jejich nejdůležitější marketingová funkce spočívá v propagaci produktů a služeb. Nejdůležitější je přitom přesvědčit okolí o tom, že firma má znalosti a lze jí…

Článek v rámci předplatného Internetové stránky a noviny, spojte se!

14.7.2004 

Každý, kdo někdy hledal zaměstnání na Internetu ví, jak je to náročné. Nejprve je třeba najít specifickou stránku a pak konkrétní inzerát v databázi tisíců až desetitisíců jiných nabídek. Firmy by se…

Neházejte zaměstnance do žita

14.7.2004 

Zaměstnanci zaujímají negativní postoje z různých důvodů. Povýšení se například může změnit v hořkou zkušenost, připadají si neuznávaní apod. S tím pochopitelně klesá jejich výkonnost. Tyto problémy…

Lépe placení zaměstnanci se lépe baví

14.7.2004 

Dobře placení zaměstnanci nesklízejí pouze nejvyšší materiální ohodnocení ve svých firmách. Na rozdíl od méně placených jedinců mají naopak tendenci žít bohatším společenským životem. Nová studie…

Výpis 1086110875 z celkem 11105