Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Průvodce úspěšnou prezentací

29.7.2004 

Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k informacím a očekávají od přednášejících více než dřív. Ovlivněni moderními médii navíc od prezentace…

Článek v rámci předplatného Jak řešit sexuální obtěžování ze strany klientů?

28.7.2004 

Sexuální obtěžování nemusí vždy být záležitostí mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Původcem může být například i zaměstnavatelův významný klient. Otázkou zůstává, jak se sexuálnímu obtěžování z…

icon Na postavení nezáleží

28.7.2004 

Schopnost vést ostatní se často spojuje s určitým titulem nebo pozicí. Obecně věříme, že autorita dokáže měnit lidi i organizace. Ve skutečnosti to však není pravidlem, alespoň podle profesora Roberta…

icon Řiďte svého šéfa

28.7.2004 

Jeden z citátů filozofa a manažerského guru Petera Druckera zní: Nemusíte obdivovat nebo milovat svého nadřízeného, ani ho nemusíte nenávidět. Musíte jej pouze řídit, aby se stal zdrojem vašeho…

icon Znalostní nomádi

28.7.2004 

V dnešní době stále posiluje trend častého střídání zaměstnání. Znamená to ale, že jsou zaměstnanci méně oddaní svým zaměstnavatelům? Nová generace zaměstnanců, kteří se často přemisťují, tzv.…

icon 9 tabu firemního webu

27.7.2004 

V souvislosti s firemními webovými stránkami nalezneme řadu rad, jak by měly vypadat. Málo se však zdůrazňuje, které prvky jsou naopak nežádoucí, co může být problém, protože špatná organizace…

icon Časožrouti

27.7.2004 

Manažeři dělí své zaměstnance různě. Někteří rozlišují introverty a extroverty, jiné zajímá, jak ochotní jsou jejich zaměstnanci riskovat. Jen velmi zřídka je však hodnotí podle toho, jak dokáží…

icon 10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

27.7.2004 

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem při nakupování. Šance, že se při hovoru dopustil závažných chyb, není nízká. Zákazník může v takových situacích být překvapen,…

icon Paralelní management

27.7.2004 

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a ustanovili organizaci tak, aby ji vykonávala. Se zrychlujícím se životním cyklem produktů a…

icon Jak přežít poradu na poslední chvíli

26.7.2004 

Téměř každý manažer se někdy ocitl v situaci, kdy musel zorganizovat poradu na poslední chvíli. Nejraději by byl na takovou situaci předem připraven a měl k dispozici potřebné informace. Článek proto…

icon Není nad plení

26.7.2004 

Každý člověk někdy propadne stresu. Vše se mu zdá složité, je unavený, v jeho těle se snižuje hladina seratoninu (hormonu, který způsobuje, že se cítíme dobře). Tento stav dále provází bolesti zad či…

icon To máme mládež...

26.7.2004 

Cílová skupina mladých lidí ve věku 14 až 19 let je pro řadu výrobců záhadou. Většina toho, co si o ní veřejnost myslí, totiž není pravda. Typickým příkladem může být například slovo cool, které…

icon Nová manažerská revoluce: Válečník vs. hospodyňka

26.7.2004 

Někteří manažeři se ve své práci inspirují válečnou literaturou, jiní radami pro hospodyňky. Článek se zamýšlí nad tím, který přístup je efektivnější. První způsob vnímání manažerské profese…

icon Hledej, hledej, hledači

26.7.2004 

Internetové vyhledávače mění všechno od marketingových strategií po způsoby, jimiž zaměstnanci firem vytvářejí a sdílejí informace. První vyhledávač vytvořil před 14 lety Alan Emtage, student americké…

Dobří zaměstnanci, vzhůru na palubu!

23.7.2004 

Úspěšné firmy dokáží přijmout správné osoby, zbavit se nesprávných a posadit ty správné na správná místa. Jejich nejdůležitějším aktivem nejsou zaměstnanci, ale dobří zaměstnanci. Správní zaměstnanci…

Výpis 1083110845 z celkem 11105