Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Každý vůdce by měl být schopen vytvářet a udržovat upřímné vztahy s ostatními. Jednou z nejúčinnějších…
Klevety se šíří každou firmou, to však neznamená, že by je manažeři měli…
Manažer, který chce efektivně komunikovat, musí vědět, jak jej vnímá okolí…
Nová práce neznamená jen nové odpovědnosti. Je to i nová skupina kolegů, s…
S kolegy v práci trávíme více času než s ostatními lidmi, které známe. Ve…
Zaměstnanci, kteří mají možnost kritizovat své nadřízené tváří v tvář…
I ty nejrespektovanější firmy světa se dnes potýkají s tím, jak je na…
Zaměstnavatelé se stále více shodují na tom, že s oživením ekonomiky přijde…
E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne…
V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se…
Umění přesvědčit představuje dovednost, kterou bychom měli být schopni…
Manažeři a zaměstnanci by ve vzájemné komunikaci jistě ocenili nástroj,…
Lidé, s nimiž pracujeme, představují primární zdroj frustrace na…