Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Umění omluvy

Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání profesionály, jinde je však omluva osobní záležitostí. Když se vůdce…

Pro lepší svět i práci

Pro lepší svět i práci

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti,…

Abyste se o svátcích nedivili

Abyste se o svátcích nedivili

Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při…

Nějaké připomínky?

Nějaké připomínky?

Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně…

Chcete si snad stěžovat?

Chcete si snad stěžovat?

Jestliže konflikt nemůže vyřešit nadřízený, pracovník může problém řešit…

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým…

Na jaká slova si dát pozor?

Na jaká slova si dát pozor?

To, co říkáte, může ovlivnit podvědomé předpoklady vašich posluchačů.…

Mluvíte se mnou?

Mluvíte se mnou?

Spolehlivou slepou konverzační otázkou, kterou všichni stále používáme, je:…

Buďte zticha, teď mluvím já!

Buďte zticha, teď mluvím já!

V posledním hodnocení výkonnosti našel David sdělení od manažera, že někdy…

Muž a žena na pracovišti = komunikační katastrofa

Muž a žena na pracovišti = komunikační katastrofa

Většina lidí už alespoň jednou zaslechla, že muži jsou z Marsu a ženy z…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

Jak to mají zaměstnanci vědět?

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu…

Jak komunikují Mars a Venuše na pracovišti

Jak komunikují Mars a Venuše na pracovišti

Lynn Wasthooff byla zvyklá komunikovat téměř výhradně s ženami. Na začátku…

Interní branding zvyšuje loajalitu

Interní branding zvyšuje loajalitu

Stěží dnes nenajdeme v novinách zmínku o výzvách, kterým podniky čelí kvůli…

Výpis 612624 z celkem 795