Měření talentu za účelem odhalení silných potenciálních vůdců ve firmách je rostoucí trend. Zaměřuje se především na faktory, jako jsou typy osobnosti, silné stránky…
Náboráři ve firmách si často stěžují, že nemají dost prostředků na to, aby…
Spojené státy jsou jedinou ekonomicky rozvinutou zemí, v níž neexistuje…
V posledních letech se hodně mluví o firemní kultuře. Například velké…
Mezi základní podmínky funkční firemní komunikace patří efektivně fungující…
Tři čtvrtiny firem z deseti zemí světa již zavedly pružnou pracovní dobu,…
Živě si vzpomínám na to, jak jsem se v roce 2007 z pozice HR generalisty v …
V našem seriálu postupně procházíme jednotlivé ingredience manažerského…
Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a…
Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak…
Protože se to zkrátka a jednoduše vyplatí jak zaměstnancům, tak i…
Od náboru po odchod aneb Cesta zaměstnance firmou v éře kandidáta. Tímto…
Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma…