Firemní kultura není jen koncept napsaný někde na papíře, který mají znát zaměstnanci firmy. Je to soubor všech pracovních norem, hodnot a vzorců chování, které se uplatňují v každodenním chodu firmy a znát by jej měli nejen současní, ale i potenciální zaměstnanci. Firma by zkrátka měla propagovat svou kulturu i navenek, a oslovovat tak nové talenty.
Způsobů externí komunikace firemní kultury je celá řada. Jednou z nejjednodušších, zároveň však také nejopomíjenějších cest je internet. Tři tipy, jak propagovat firemní kulturu v online prostředí publikoval server Recruiter.com.
1. Zřiďte a pravidelně aktualizujte firemní blog
Prostřednictvím blogu můžete zveřejňovat zážitky z firmy, představovat zajímavé pracovníky, týmy a projekty, vyjadřovat uznání, chlubit se svými úspěchy. Zároveň můžete komunikovat i s potenciálními zaměstnanci prostřednictvím rad, jak uspět u vás na pohovoru nebo odborných článků a názorů z vašeho odvětví.
2. Buďte aktivní na sociálních sítích
Založte si firemní profil na Facebooku, Twitteru a LinkedInu a komunikujte o tom, co se děje ve vaší firmě. Využijte fotografie a videa. Navazujte kontakty se skutečnými lidmi a veďte je k tomu, abys sdíleli váš obsah.
3. Udržujte atraktivní obsah sekce „o nás“ na firemním webu
Neměla obsahovat jen prázdné fráze o tom, kdy byla vaše firma založena a jak skvělé služby poskytuje. Často je to totiž právě tato sekce, která tvoří první dojem o vaší firmě. Ukazuje, jak jste kreativní a jací konkrétní lidé tvoří váš tým.
-kk-