Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich očekávání, pochopení jejich potřeb a správném propojení poptávky s nabídkou není jednoduchá.…
Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v…
V otázce zvyšování počtu žen v nejvyšším vedení firem je stále velmi dobře…
Jaké jsou vaše slabé stránky? Tato otázka děsí nejednoho účastníka…
Opustila jste kariéru, abyste se mohla věnovat dětem. Nyní se chystáte…
Pravděpodobně jste to již zažili. Přijali jste zaměstnance, který se zdál…
O jedno volné pracovní místo bojuje v současné době v Česku průměrně 17…
Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i…
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět…
V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a…
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…