![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Pokud má Ford uspět v boji s nepříznivými trendy a rostoucími ztrátami ve svých severoamerických závodech, musí motivovat nejkritičtější aktivum své zaměstnance. To…
Telefon je komunikační nástroj, který je běžnou součástí našich životů i…
Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za…
V červnu 2004 byla ve Spojených státech založena iniciativa Take Back Your…
V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek…
Manažerská móda přichází a odchází. Pokud se dají trendy vyhodit třeba jako…
Na semináři bylo tázáno přes 100 HR lídrů, jaké dovednosti budou v budoucnu…
Při přechodu od jednoho úkolu ke druhému se lidé lépe připraví na nový úkol…
Pro:Rozmanitost Bez ohledu na vaši pozici v reklamní agentuře bude práce…
V dnešním virtuálním firemním světě nemusíme diskvalifikovat pracovníky…
V nové studii identifikujeme atributy skvělých vůdců a nominujeme nejlepší…
E.K. pracoval pro jistou softwarovou firmu a na začátku měl jen jednoho…
I když má vaše firma omezený rozpočet, může na konci roku projevit uznání…