Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
V dnešní digitální době a době mobilů je zákaznický servis důležitější než kdykoli předtím - spotřebitelé mají veškeré informace na dosah ruky, rychle a snadno si…
Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce…
I sebelepší talent není schopen podávat ten nejlepší pracovní výkon, pokud…
S týmem fyzioterapeutů lektoruje Jan König ve firmách už pár let. Každému z…
Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili…
V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok…
Proaktivní přístup, iniciativa a drive – hesla, která vídáme v pracovních…
Pracovníci ve firmách jsou lidé jako všichni ostatní a proto se může stát,…
Lidé, svět i věci kolem nás se neustále mění a vyvíjí. Nejinak je tomu i v …
Je opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech…
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších…
Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat…
Umíte si představit, že by šli váš ajťák s obchodníkem společně na pivo a…