Žádný novinář nedokáže hned dělat dobré rozhovory. Chce to čas a hlavně praxi. Podobně jsou na tom i náboráři, kteří se postupně učí umění rozhovoru s uchazeči o…
Náboráři hledající potenciální zaměstnance mezi odborníky, kteří…
Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku…
S aktuálně rostoucím trendem české ekonomiky roste strmě i poptávka po…
V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky…
Rok 2016 bude rokem dalšího využití širokého potenciálu možností, které do…
Válka o talenty nepolevuje ani v obdobích ekonomického útlumu, natož pak…
Podařilo se vám dostat až k pohovoru na vysněné pracovní místo. Vaše…
Ani ten nejkvalifikovanější zaměstnanec vám nepomůže, pokud jeho vlastní…
Personální legislativa, nábor, sociální sítě či vzdělávání a rozvoj…
Co je pro vás signálem nedůvěryhodnosti uchazeče o práci? Na základě čeho…
Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru…
Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat…