V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili…
V první části článku o efektivním leadershipu pohledem Dava Ulricha jsme si…
V minulých dílech jsme hovořili o důvěře, jejích ekonomických dopadech,…
Jak se bude vyvíjet funkce HR v organizacích v následujících pěti až sedmi…
Máte rozvojový plán pro vaše nejslibnější talenty? Řešíte reptání ostatních…
Kdysi se společnost dělila na třídu rolníků, dělníků, živnostníků a…
Americký konzultant, spíkr a profesor University of Michigan Dave Ulrich…
Tři čtvrtiny nejvýznamnějších společností světa pravidelně vydávají zprávy…
Potenciál společenské odpovědnosti firem se neustále rozvíjí a netýká se už…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají…
V minulém díle jsme hovořili o důvěře, o jejím vlivu na výkonnost firem a…