Když začneme pracovat, usilujeme o to, abychom se dokázali správně rozhodovat a udělali dojem na své nadřízené. Spostupem kariéry se od svých nadřízených můžeme…
Většina výběrových" zaměstnavatelů provádí určitý průzkum spokojenosti"…
Uvažujete-li o tom, že svým zaměstnancům umožníte alespoň částečně pracovat…
Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své…
Server Entrepreneur.com oslovil odborníky na neverbální komunikaci stím,…
Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou…
Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor…
Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy…
Být manažerem vdobě, kdy přichází nová generace zaměstnanců, je velmi…
Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale…
Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy…
Řada manažerů stále vnímá firemní kulturu jako neurčitý koncept, jemuž…