Tyto tipy přinesla webová stránka The HR Director.
Podporujte organickou komunikaci mezi pracovníky
Umožněte pracovníkům přirozeně se bavit mezi sebou. To znamená, že jim nabídnete společné prostory, kde se mohou potkávat, a že jim mimo jiné budete i organizovat různé akce a team-buildingy.
Umožněte pracovníkům dělat si přestávky
Nechtějte po pracovnících ve vaší firmě, aby pracovali jako roboti. Ke zdravému přístupu k práci a k well-beingu patří i občasné přestávky v práci. Vytvořte tedy ve vaší firmě určitou toleranci vůči občasnému zastavení a přátelskému klábosení pracovníků.
Nepodporujte toxické a nezdravé chování, a to ani nepřímo
Některé firmy oficiálně podporují duševní zdraví pracovníků, ale na druhou stranu nepřímo oceňují nezdravé a neudržitelné chování. Nepodporujte workoholiky ani neoceňujte pracovníky, kteří možná dosáhli krátkodobého úspěchu, ale jenom za cenu toxického jednání nebo neudržitelného pracovního režimu.
Otevřeně se o duševním zdraví bavte
Otevřeně se ve firmě o duševním zdraví bavte. Nabídněte zaměstnancům školení na toto téma i nástroje, jak problémy z oblasti duševního zdraví řešit.
Vytvořte přátelské prostředí ve vašich kancelářích
Fyzické atributy vašeho pracovního prostředí hrají velkou roli v tom, jak se v něm pracovníci cítí. Nezapomeňte na rostliny, dostatek přirozeného světla, barvy nebo ergonomicky upravené pracovní plochy.
-mm-