I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí několik rad, jak jednat. Zároveň upozorňuje na to, že takové varování nemusí být nepodloženým útokem na zaměstnance a všichni bychom se měli nad sebou zamýšlet a rozvíjet se.
- Varování berte jako šanci znovu zvážit osobní i firemní hodnoty a hledat prostor ke zdokonalení.
- Důležité je požádat nadřízeného o vysvětlení, jaké chování očekává.
- Inspirujte se jednáním nejúspěšnějších zaměstnanců.
- Chcete-li si všechny podněty ke zdokonalení zapamatovat, zapište si je.
- Pokud to ve vaší firmě není běžné, usilujte o zavedení pravidelných schůzek za účelem předávání zpětné vazby.
- Teprve když po výše uvedených krocích zjistíte, že varování bylo neopodstatněné, obraťte se na oddělení lidských zdrojů nebo dalšího nadřízeného.
-kk-
**Datum vydání:** XII/2004
Article source ABCNews - zpravodajský server televizní a rozhlasové společnosti American Broadcasting Company (ABC)