Pro:
Rozmanitost
Bez ohledu na vaši pozici v reklamní agentuře bude práce určitě pestrá. Nikdy se nebudete nudit, vždy budete pracovat na řadě různých věcí. Pokud máte rádi rozmanitost, bude se vám v reklamním průmyslu líbit.
„Hezouni“
Toto odvětví notoricky přitahuje atraktivní, mladé lidi a mladí lidé vytváří „mladé“ prostředí.
Možnosti „měnit svět“Budete se pohybovat ve světě, kde je možné se zviditelnit a který vládne značnou kulturní mocí.
Proti:
Účel
Řada z nás cítí, že reklamní průmysl není pro společnost velkým přínosem. Když pomyslíme na všechny schopné lidi, kteří pracují v tomto průmyslu, je snadné si představit, že jejich síla a intelekt by mohly být využity lépe, než aby se snažili prodat lidem něco, o co většina z nich nestojí.
Ega
Údajně se v tomto průmyslu vyskytuje značné množství problematických a zvláštních osobností. „Můj šéf je nejarogantnější člověk, jakého jsem kdy potkal,“ říká jistý zaměstnanec nejmenované reklamní agentury.
Vztahy s klienty
Téměř každý v tomto odvětví je do určité míry frustrován jednáními s klienty.
Zvraty
Odvětví je notoricky nestabilní. Agentura může přijít o velkého klienta a propustí náhle 20 % zaměstnanců.
-av-