Efektivní plánování práce je klíčem k úspěchu jednotlivců i celých týmů. Při sestavování seznamu…
Technologie se neustále vyvíjí. A s nimi se posouvají i očekávání klientů a pracovníků. Dá se říct,…
Jestliže se chcete lépe a rychleji rozhodovat, pracovat racionálně a být lepším vedoucím, měli byste…
Post-covidový boom home officu pomalu ale jistě odeznívá. Řada zaměstnavatelů, jejichž pracovníci…
Dobrý manažer neřídí efektivně jenom svůj tým, ale především i svůj čas. Dobrý time management je…
Přátelská atmosféra a komfortní pracovní prostředí jsou základy produktivity týmu. Cítíte však, že…
Vyhoření. Velký (ale čato skrytý) nepřítel výkonnosti a dobré nálady na pracovišti. Nezáleží, jakou…
Na konferenci "Bez bolesti není růstu II", kterou pořádaly společnosti FranklinCovey a 100UPAT s. r.…
Stanovování cílů je klíčovou součástí manažerské práce. Dobře nastavené cíle mohou motivovat,…