Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Eisenhowerův princip: Jak vám může pomoci zefektivnit organizaci a plánování práce

Efektivní plánování práce je klíčem k úspěchu jednotlivců i celých týmů. Při sestavování seznamu…

Pět tipů, jak ve vašem týmu vybudovat pozitivní vztah ke změně

Technologie se neustále vyvíjí. A s nimi se posouvají i očekávání klientů a pracovníků. Dá se říct,…

Pravidlo „10-10-10“. Co to je a jak vám může pomoci při vedení lidí?

Jestliže se chcete lépe a rychleji rozhodovat, pracovat racionálně a být lepším vedoucím, měli byste…

Musíte se vrátit zpět do kanceláře? Čtyři tipy, jak to vašemu týmu co nejvíce ulehčit

Post-covidový boom home officu pomalu ale jistě odeznívá. Řada zaměstnavatelů, jejichž pracovníci…

Několik tipů, jak být produktivnější díky efektivnímu time managementu

Dobrý manažer neřídí efektivně jenom svůj tým, ale především i svůj čas. Dobrý time management je…

Když ve vašem týmu vládne „blbá nálada“: Pět rad, co s tím

Přátelská atmosféra a komfortní pracovní prostředí jsou základy produktivity týmu. Cítíte však, že…

4 tipy, jak předcházet vyhoření u podřízených

Vyhoření. Velký (ale čato skrytý) nepřítel výkonnosti a dobré nálady na pracovišti. Nezáleží, jakou…

Robert Zatloukal, Promens Zlín: Transformace firmy je o osobní proměně lídra a managementu

Na konferenci "Bez bolesti není růstu II", kterou pořádaly společnosti FranklinCovey a 100UPAT s. r.…

Pět nejčastějších chyb, které manažeři dělají při nastavování cílů svému týmu

Stanovování cílů je klíčovou součástí manažerské práce. Dobře nastavené cíle mohou motivovat,…

Výpis 19 z celkem 1629