Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého manažera. Platí, že čím…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…
Nejistota, nespokojenost s pracovními podmínkami, interní konflikty, frustrace. To jsou často…
Budování důvěry mezi manažerem a podřízenými je především otázkou správné komunikace a…
Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra.…
Uvažovali jste někdy, co činí úspěšné lidi tak neodolatelnými, že všechny kolem sebe dokáží…
Řada manažerů přemýšlí nad tím, jak by mohli efektivněji vést své podřízené a jak by je mohli…
Každý manažer by si asi přál, aby mohl své podřízené jenom chválit. Realita je ale taková, že k …
Pojem „aktivní naslouchání“ jste už pravděpodobně někdy slyšeli. Možná jste ho někdy četli nebo…