Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují

Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete…

5 tipů, jak svému týmu komunikovat nepříjemná rozhodnutí

Ne vždy je práce manažera jenom růžová. Někdy musí manažer týmu komunikovat nepopulární rozhodnutí –…

Jak efektivně podávat zpětnou vazbu podřízeným?

Podávání zpětné vazby je klíčovým nástrojem úspěšné komunikace mezi manažerem a jeho podřízenými. Je…

Manuál, jak si okamžitě získat sympatie lidí ve svém okolí

Charisma je něco, čemu se naštěstí dá naučit. Mít určité charisma a získat si sympatie a respekt…

Signály, podle kterých poznáte, že vás vaši podřízení nerespektují

Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat, musejí vás respektovat. Ať…

Chyby, kterých se musíte vyvarovat, když dáváte podřízeným negativní zpětnou vazbu

Zpětná vazba ze strany přímého nadřízeného je jedním ze základních pilířů rozvoje schopností a…

Chcete se naučit skutečně efektivně komunikovat? Nesmíte mluvit příliš rychle

Když by měl průměrný člověk vyjmenovat, jaké největší chyby lidé při komunikaci nejčastěji dělají,…

Dobrý manažer musí umět řešit i nepříjemná témata. Zde jsou tipy, jak na to

Manažer tu není jenom od toho, aby svůj tým vedl v době, kdy se vše daří a kdy nepanují žádné…

Jak se naučit vyjednávat a odcházet z každého jednání jako vítěz?

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

Výpis 9199 z celkem 2109