Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu tak, aby věděli, co dělají…
Téměř každý člověk by chtěl mít respekt svého okolí. Ne každý člověk jej ale získá. Být úspěšným…
V našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři…
Každý jsme někdy na pana „Všeználka“ nebo paní „Všeználkovou“ narazili. Jedná se o člověka, který…
„Storytelling“, tedy vyprávění příběhů, je schopnost, která se možná až překvapivě často hodí i v …
Vedení lidí sestává z 90% z mezilidské komunikace. I když tvrdé dovednosti, zkušenosti a znalost…
Fakt, že většina komunikace mezi lidmi probíhá na neverbální (a tedy často podvědomé) úrovni, je už…
Manažer týmu má jeden zásadní úkol – vytvořit svému týmu takové prostředí, aby se v něm všichni…
Firemní kultura je soubor interních principů firmy, jejích hodnot i její oficiální komunikace směrem…