Obchodní nabídka je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak ukázat klientům, co můžete přinést…
Vždy, když se pouštíte do nového projektu, musíte počítat stím, že vás to bude stát mnoho úsilí a…
Představte si, že byste měli dnes jinou tvář než včera a zítra. Vaši známí by nejspíše měli problém,…
Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného klienta a on dal přesto…
Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho ignorováním můžete minout…
Asi před 60 lety řekl Dwight D. Eisenhower, že plán je na nic, ale plánování je důležité. Autor…
Hladká realizace nové strategie je vzácný jev, naopak je prokázáno, že až 90 % takových iniciativ…
Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován. Když už však k němu dojde,…
Potřebujete inovovat, ale nevíte jak? Zdá se, že inovaci nelze řídit, je spíše odnoží uměleckého…