Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není…
Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je…
Řada začínajících podnikatelů si pokládá otázku, zda by bylo lepší zakoupit fungující firmu a…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu…
Během procesu, kdy přijdete na něco nového a úžasného, brzy narazíte na dilema: začít podnikat sami,…
Řada firemních plánů, pokud vůbec existují, je pouhým plýtváním papíru. Většina sdílí více či méně…
Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen tenká linie. Všichni známe…
Před deseti lety byla požádána malá výrobna barev, aby vytvořila speciální odstín, který by byl…
Marketingové plány často spadají do dvou kategorií: Jedna skupina jsou stručné dokumenty, obsahující…