Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na virální marketing v náboru

Pokud chce náborář plně využívat možností, které mu při hledání zaměstnanců nabízí internet, měl by…

Nezavrhujte introvertní prodejce

Převažujícím obrazem úspěšného obchodníka je akční, extrovertní člověk s takříkajíc prořízlou hubou.…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: Pravidla efektivního networkingu pro personalisty a headhuntery (2/7)

LinkedIn byl navržen především jako nástroj pro získávání kontaktů, tzv. networking. A právě na tuto…

Jak (ne)udělat špatný dojem na nováčky

První dny v nové práci jsou klíčové pro to, aby si zaměstnanec udělal obrázek o svém zaměstnavateli.…

Jak na zpětnou vazbu pro uchazeče o zaměstnání

Dnes možná většina firem nemá žádný formální proces poskytování zpětné vazby neúspěšným uchazečům o…

7 otázek, které si je třeba položit před vypsáním výběrového řízení

Při selekci vhodných kandidátů na určitou pracovní pozici musí vždy příslušný HR manažer přemýšlet i…

Disponují vaši lídři emoční inteligencí?

Naprostá většina top manažerů disponuje vysokou emoční inteligencí (EI). Čím vyšší postavení ve…

Diskusní skupiny o náboru: Čemu se vyhnout

Náboráři, kteří hledají nové zaměstnance pro své firmy nebo personální agentury, hojně zakládají…

Proč jsou skvělí náboráři tak úspěšní?

Vystavit si na internet pracovní nabídku a čekat, až přijdou životopisy uchazečů, je jednoduché.…

Výpis 11261134 z celkem 2886