Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete…
Existují způsoby, jak propagovat váš byznys, aniž by to stálo hodně peněz? Jak o sobě můžete dát…
Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná. Přesto se však firmy často…
Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči firmě i veřejnosti. Měli…
Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na každý rozhovor s médii…
Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou splňovat určitá kritéria.…
Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí. Čtenáři mohou například…
Žurnalisti, stejně tak jako řada dalších profesionálů, mají hodně práce a málo času. Jednou…
Řada malých firem se snaží zvládnout PR kampaně vlastními silami, ale selhává vzhledem knedostatku…