Chcete, aby tiskové zprávy, které zasíláte e-mailem, byly úspěšné? Článek přináší tři rady.-…
Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako hřebík. Stejně je tomu i u e-…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco zeptat. Na tuto situaci…
Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit jako nenákladný nástroj…
Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh. Popište, co skutečně nového…
Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních chyb. Jak postavit vztahy s…
Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto shrnuje deset…
- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média nebudou prezentovat reklamu…
PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také lokálně, nebo globálně.…