Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický kodex Public Relations.…
Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou…
Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se několika postřehy odbornice…
U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým pochybením, která bývají…
Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a…
PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim zatelefonoval nějaký reportér…