Jak definovat služby zákazníkům, pokud jde o personalistiku? Kvalita služeb zákazníkům se v tomto…
Při přijímacím pohovoru mnohdy dojde řeč i na významné úkoly, které uchazeč v minulosti splnil.…
Proces náboru připomíná v některých firmách spíše poker. Obě strany blafují tak dlouho, dokud se jim…
Autor v článku prezentuje nový koncept přijímacího pohovoru POWER. Ten klade důraz zejména na to,…
CRM ve svém původním slova smyslu znamená řízení vztahů se zákazníky. Málokdo však ví, že se koncept…
Personalisté se nemohou vyhýbat Internetu, protože ten je nejlepším zdrojem uchazečů. Zároveň však s…
Názory na to, zda je lepší centralizovaná nebo decentralizovaná organizace, se různí. Personalisté…
Při náboru fungují stejné principy jako v běžném životě. Všichni chtějí být tam, kde jsou hvězdy a…
Dobré vedení týmu a řízení lidského kapitálu výrazně ovlivňuje celkovou prezentaci podniku.…