Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…

Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …

Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v…

Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je…

Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější

V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…

Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat

Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…

Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům

Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen…

Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro úspěch větších firem. V této…

Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…

Výpis 19 z celkem 746