Musíte být vášniví a sebejistě komunikovat slovně i řečí těla. Buďte vždy plni nadšení, ale…
Dnes nám každý říká, abychom byli autentičtí. Jak to ale jde dohromady s přizpůsobivostí? S chováním…
To, jak vypadá náš život, do značné míry závisí na otázkách, které si klademe. Můžeme je pokládat…
Když někdo podvádí, může být vítěz. Avšak jen na chvíli. Například Enron byl ve své době pokládán za…
Charismatičtí lídři, které lidé chtějí následovat, jsou pro firmy velkou výhodou. Dokáží formulovat…
V nedávné studii účastníci ochutnávali čokoládu. Když při tom byli s někým, hodnotili tento zážitek…
Po počáteční fázi prudkého vývoje inovací potřebujete vaši společnost posunout dál, k menším,…
Každá strategie se musí časem měnit, aby firma neustrnula ve vývoji a ekonomickém úspěchu. Když…
Japonští manažeři jsou známí svou technikou řešení problémů zvanou 5 proč. Když čelí nějakému…