Dobrý den pane Korbele, hezky jste nakousl téma k diskuzi, také by mne zajímalo co je onen "cukřík v obalu", manželka ředitele asi ne :). Motivace je podle mne v dnešní době neaktuální téma, spíš by se lidé měli zamyslet sami nad sebou, přece se nebudeme "honit bičem". Vžila bych se do toho, co člověk očekává od zaměstnání - příjemné firemní prostředí, upřímnost a jako poslední si dovolím uvést peníze. Jak ale zmiňujete stravenky, je to prozatím bonus, který se ještě vyplácí se slevou na dani - a proč toho nevyužít, zaměstnavatelům stát máloco dá se slevou. Takže pokud už je to ve společnosti vžito jako "běžná věc" bude to nejspíš tím, že navýšení mezd není takové, jaké by očekávali a s tímto berou stravenky jako něco, co je stálou složkou ke mzdě. Přeji mnoho úpěchů při výzkumu těchto individuálních potřeb. S přáním hezkého dne Wizurová
Dobrý den, paní Wizurová. Souhlasím s tím, že zajímavou a dlouhodobě udržitelnou formou motivace je správné prostředí. A to nemusí být ani drahé, jako kupování "nástrojů" a teorií, jak lidi motivovat. Možná něco bude stát změna prostředí, ale zbytek je na lidech. Vámi zmíněného zamyšlení bych rád dosáhl třeba tímto článkem. Často nás práce nasměruje a nutí neustále jet vpřed po naplánovaných kolejích. Často v takovémto nastavení manažeři nakupují, co jim přijde pod ruku, protože v nabídce zaslechnou slova, která ladí s cílem. Ano, zamyslet se, ŽÍT v týmu a celé firmě zdravé hodnosty a funkční srozumitelné vize. Nestačí o nich jen mluvit. I samotná lidskost šéfa umí lidi kolem změnit a kolegové o něm mluví kudy chodí i po změně zaměstnavatele. Kouzlo je v tom, že musíme něco změnit a dělat. Nakupování nástrojů nestačí a nepomůže. Hodně schopných lidí je připraveno jít za lákavou vizí s vhodně smýšlejícími lídry.
Motivace, motivace, motivace...
Odpovědět
Re: Motivace, motivace, motivace...
Odpovědět