Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Nepřipravujte sami sebe o reference

Každý podnikatel chce být vnímán jako spolehlivý dodavatel. Být doporučen jinými je skvělá cesta k tomu, jak získat nové klienty. Nesnažte se však stát expertem na…

icon Ganttovy diagramy a projektový management: Plánujeme čas

S časovým plánem budete schopni dokončit projekt v přiměřené lhůtě. Klíčové…

icon Nejotřepanější manažerská klišé

Kancelářské prostředí je plné klišé slovních i manažerských. Fráze, které…

icon Udělejte aspoň jednou týdně něco pro druhé

Buďte tu pro ostatní, když vás potřebují. Máte totiž možnost učinit život o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Jak motivovat obchodníky (5/5): Úspěch spočívá v učení

Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat…

icon Nejpopulárnější destinace pro studium v zahraničí: Vede Británie, populární je i Austrálie

Británie, Malta, Austrálie a Spojené státy. Když Češi vyrážejí za studiem…

icon Nebuďte otroky svého telefonu

Stačí se rozhlédnout kolem sebe, když jdete po ulici nebo cestujete…

Setkejte se s legendou psychodiagnostiky Robertem Hoganem 18. dubna 2016 v Praze

icon Setkejte se s legendou psychodiagnostiky Robertem Hoganem 18. dubna 2016 v Praze

Co dělá leadera leaderem? Co rozhoduje o tom, kdo profesně uspěje? Je jen…

icon Proč jsou konkurenti těmi nejlepšími mentory

Skutečně nadaný vyjednávač nasadí prvotní pozici tak vysoko, že následně…

icon Důvěra se vyplácí: Dá se vám důvěřovat?

Jeden seniorní lídr nevěří druhému. To je bohužel realita v mnohých týmech…

icon Skoncujte s prokrastinací jednou pro vždy

Máte problémy s neustálým odkládáním plnění svých úkolů na později?…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je…

icon Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý…

Výpis 21072119 z celkem 6575